4.Mă mut?

753 15 0
                                    

Dupa un an , am inceput sa ma inteleg foarte bine cu James si chiar ne iubim mult . Eu am absolvit cu brio clasa a 8-a si am intrat in aceeasi clasa si la acelasi liceu cu el , dar din pacate liceul e in New York . O sa-mi fie dor de mama , dar trebuie sa-mi continui studiile . Maine trebuie sa plec la New York cu James , pentru ca o sa muncim aa ne luam casa noastra acolo si maa chiar e de acord cu el si cu planurile noastre si ma bucur mult.Mi-am facut bagajul si trebuie sa ma intalnesc cu el ca sa plecam , dar inainte o sa-mi iau ramas bun de pa mama.
-Mama , te rog ai grija de tine .Te iubesc foarte mult si o sa vorbim aproape in fiecare zi , si iti promit ca o sa invat .
- Kate si eu te iubesc , puiule. O sa-ti trimit mancare de cate ori o sa-mi ceri si dupa ce o sa va faceti rost de o casa sau un apartament o sa va vizitez.
O sarut dulce pe obraz si plec la James. Ajunsă la el , m-a sarutat lung , iar dupa aceea am plecat spre aeroport pentru a astepta avionul care urma sa ajunga in 10-15 minute . Eram foarte emotionati , este un pas mare pentru noi .
Avionul a ajuns , ne-am urcat si am plecat sa ne cautam locurile . Desigur dupa cateva ore de discutii James a adormit si am ramas singura si nu puteam adormi pentru ca un copil enervant tot batea cu picioarele in scaunul meu . Langa mine sta un barbat, destul de elegant care se uita incontinuu la mine , dar nu stiu de ce . Ma duc pana la baie pentru ca nu mai rezist si acest barbat intra dupa mine .
-Ce faci papusica?Vai dar ce frumoasa esti.
-Lasa-ma te rog , am prieten .
- Of , of , of mititica de tine . Nu vrei sa-mi faci un favor ?O sa-ti ofer bani .
Stiam la ce se refera pentru ca nu sunt proasta si nu o sa ezit pentru ca mie si lui James*o sa-i mai spun iub* chiar ne trebuie bani ca sa ne mutam cat mai repede.
-Bine , dar s-o facem repede , pentru ca am nevoie de bani .
- Asa frumoaso , vad ca ne intelegem .
M-am dezbracat cat mai repede pentru ca iub se poate trezi in orice moment. Barbatul acesta s-a desfacut numai la pantaloni desigur, m-a fortat sa-i fac un oral , iar el mie inapoi si dupa aceea si-a pus protectia si am simtit-o in mine . Am terminat repede , mi-a dat 1000 de dolari . Am iesit repede din baie si m.am asezat din nou pe scaunul meu , in 3 ore ajungem in N.Y

Afaceri sexuale +18 (LouisT.,HarryS.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum