3.De ce , eu ?

910 14 0
                                    

M-a trantit pe canapea , nu stiam ce se intampla.. eram asa socata . A inceput sa ma sarute si sa ma dezbrace fara acordul meu , ma simteam asa moale nici nu puteam sa ma misc . Il iubesc asa mult , dar nu sunt pregatita .

Am inceput sa tip , dar mi.a pus mana la gura , nu stiam ce vrea sa-mi faca . Eram complet goala in fata lui , simteam ca numai am nici o putere si chiar nu-mi doream sa-mi pierd virginitatea la 14 ani ...da .. acum nu mai eram virgina *intelegeti voi* . Mi-am facut curaj si l-am impins , si i-am spus :

- De ce-mi faci asta ? Chiar te credeam un baiat diferit de restul .. In ciuda zvonurilor eu tot te-am placut.

- Draguta , tu chiar crezi ca n-am mai facut asta ? Huh . Azi nu vei mai merge la scoala , o sa vezi .

- Nu ! ce vrei sa-mi faci ? zic eu cu o voce speriata ...

In acel moment , m-a luat in brate si m-a dus in camera de la etaj unde era un dormitor foarte stilat . M-a legat de pat si a inceput sa ma violeze si sa ma bata . In acel moment ma gandeam ca era mai bine sa nu am incredere in el , dar totusi inainte sa ma lege de pat , mi-a placut .

- Stii , James ... tu chiar ma placi sau iti bati joc de mine ?

- Te iubesc chiar , dar trebuia sa o fac esti prea frumoasa si ai un corp asa goals . Uite , promit ca o sa fiu mai bun de acum inainte daca nu o sa spui nimanui despre asta si daca promiti ca fix peste o luna o sa facem asta din nou intr-o camera de hotel ?

- Eu .. eu .. o s-o fac pentru ca te iubesc , ahh .

M-a dezlegat , mi-a dat un sarut scurt si am plecat de la el chiar daca am ramas cu sechele si n-o sa uit asta .

Am ajuns la scoala , toti se uitau din nou la mine , oare de ce ? Aa stai sunt vanata la gat dupa ce mi-a dat uma James mda . M-am dus in clasa si el era chiar acolo , araand perfect ca in orice zi , m-a sarutat si a zis tuturor ca sunt noua lui iubita . M-am simtit chiar bine , ne-am sarutat in toate pauzele , am sarat pe el etc .

Ajunsa acasa mama se uita la mine si ma intreaba :

- Puiule ce ai la gat ? spune mama cu o voce speriata.

- Stii mama .. am u iubit si m-a sarutat , spun eu mandra .

- Ce frumos !! Ai grija , baietii pot fi imprevizibili , niciodata nu stii cand iti pot face ceva .

- Promit ca o sa am grija .

Nici gand sa-i spun mamei ca nu mai sunt virgina , ar innebuni . M-am schimbat de haine , in pijamalele mele calduroase cu Tweety si m-am pus in pat , deodata mi-am amintit ca peste o luna este ziua mea , ohhh . Telefonul meu zornaie si primesc un mesaj de la James in care scria " imi cer scuze pentru tot , chiar pentru tot .. nu mai vreau nimic peste o luna chiar vreau sa fim bine , tin mult la tine " cand am citit mesajul m-am bucurat enorm .


Afaceri sexuale +18 (LouisT.,HarryS.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum