5.Oras mare

592 13 0
                                    

Am ajuns in magnificul New York ,e asa perfect si foarte mare . Unii oameni sunt asa de primitori si simpatici . Acum trebuie sa luam un TAXI ca sa ajungem la un camin studentesc si sa ne cazam . Ajunsi acolo observam ca nu sunt conditii wow , dar trebuie sa ne obisnuim cu asta pana facem bani de un apartament . Imi asez hainele in dulap si pe ale lui James desigur . Apoi ma asez in pat alaturi de el si incepem sa vorbim .
-Off iub trebuie sa ne luam cate un job pentru a strange bani , un apartament este foarte scump mai ales daca vrem unul luxos . Eu deja am 1000 de dolari pusi deoparte .
-Stiu , eu m-am uitat prin niste ziare si de maine o sa lucrez ca si bucatar la un fast food dupa scoala . Te iubesc si pentru tine o sa fac orice . Nu este neaparat ca tu sa muncesti , cum vrei!
- Si eu puiule . Poate o sa lucrez la un salon . Aa , da maine incepem cursurile la 7:00 AM
-Hai sa ne culcam , good night my little bear!
Spune asta si ma pupa pe frunte , iar dupa asta adormim amandoi.
Dimineata la 6:00 suntem trezi si incep sa ma imbrac , iar el face micul dejun.Suntem gata si plecam la drum.Ajunsi in clasa noastra , observam ca e foarte frumoasa . Ne asezam unul langa altul desigur si incepem sa ne sarutam inainte de ora , mai mai sa nu sarim unul pe altul . O fata foarte draguta si tumblr-ish vine la mine si facem cunostinta :
-Buna eu sunt Amanda !
-Eu sunt Katherine si ma bucur sa te cunosc!
-Am vrut sa-ti zic sa mai si respiri pentru ca am vazut ca te sarutai fara oprire cu prietenul tau . spune ea razand
-Daa.
S-a sunat si profesorul a ajuns la ora de engleza .Dupa terminarea orelor , James ma aduce acasa , iar el pleaca la serviciu. Ramasa singura nici nu ma obosesc sa imi pun pijamalele pe mine si stau goala prin casa si ma gandesc sa abordez un job de prostituata sau de actrita porno pentru ca se castiga mult . Si da o sa fac asta , dar trebuie sa-mi gasesc un om care sa-mi gaseasca clienti .
Deodata bate cineva la usa , dar eu fiind nebuna ies goala ca sa raspund la usa , aaa da era baiatul cu livrari , am uitat ca pentru a fi actrita imi trebuie un costum si un bici .
-Asta costa 20.99 dolari.
- Bine multumesc !
Am observat ca se uita ciudat pentru ca eram goala . Adorm dezbracata pentru ca sunt foarte obosita . Dimineata ma trezesc cu James langa mine si il intreb :
-Iubire , esti jenat ca stau goala?
-Nu , de ce as fi? O sa te vad asa de multe ori .

Afaceri sexuale +18 (LouisT.,HarryS.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum