6.Tu?

611 13 0
                                    

Am terminat orele , iar James ma duce acasa ca de obicei si dupa pleaca la servici , ii spun ca raman acasa chiar daca ma voi duce la prima mea zi de lucru ,dar nu o sa-i spun asta pentru ca e rusinos.
Am ajuns acasa , imi pun costumul pe dedesubt , iar peste imi pun o rochie neagra mulata . Primul client sta la cateva strazi distanta , dar o sa iau un TAXI . Ajung in fata usii la presupusul client . Bat la usa si imi deschide un domn trecut de 40 de ani .
-Presupun ca tu esti Kate ,nu?
-Da eu sunt . Sper sa nu dureze mult , dar o sa va satisfac placerile .
-Bine , dar mai intai sa ti-o prezint pe sotia mea.
-Wtf ? Sotie?
-Da , stiu e ciudat , dar si ea e una ca tina asa ca nu o deranjeaza daca aduc femei acasa pentru a-mi satisface fanteziile .
-Asta e destul de ciudat , dar sa incepem .
-Mai intai haide sa mergem la bucatarie , unde sotia mea face mancare , o sa facem asta acolo.
-Bine.
-Heeei eu sunt Betty , sotia domnului . O sa stau si eu sa vad ce meserie stii si oricum eu am mancare de facut .
Au pus niste muzica , am inceput sa ma dezbrac si el la fel , si-a pus protectia desigur si a inceput . Eu sunt complet goala si el ma trage de par . Imi spune agresiv sa-i fac oral si asta fac , a fost foarte excitant desi fac asta des. Deodata se dezbraca si sotia acestuia si incepe sa-mi faca mie oral desi nu stiam ce vrea . Sotul ei sta si ranjeste pervers la noi , iar ea continua . La sfarsit am facut totul in grup . Am terminat si m-au platit cu 4000 de dolari.
-Bravo micuto , esti buna la asta . Am impresia ca o sa mai treci pe aici.
Eu plec repede pentru ca James trebuia sa ajunga intr.o ora acasa . Ajunsa , ma schimb , imi ascund hainele si ma duc in baie sa-mi fac un dus . Intre timp ajunge si el acasa si eu ies din dus . Ne culcam pentru ca e destul de tarziu.

Afaceri sexuale +18 (LouisT.,HarryS.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum