7.

603 10 0
                                    

Iarasi o noua zi banala .. De la scoala am venit acasa doar ca azi James era liber si eram amandoi acasa.
-Iubiree , ce vrei sa mananci?
-Ce vrei tu , fa-mi o surpriza.Ma duc sa ma schimb pentru ca e foarte cald si o sa raman doar in lenjerie.
-Ok , cred ca o sa fac un desert racoros.
M-am schimbat in noua mea lenjerie alba si m-am dus la bucatarie.Am ramas muta pentru ca James statea fara chiloti pe el ok.... Asta e ciudat.Ma duc sa iau 2 lingurite si ma asez la masa , dar inainte de asta ma auca cu mana de fund si il strange
-Care-i faza ? Daca vrei sa facem ceva spune sunt dispusa mereu . spun eu cu o voce perversa;
-Okay.  Pai haide s-o facem ce naiba am chef de jocuri sexuale mrr . iar pe fata lui apare un ranjet pervers.
Am mers pe pat si a inceput sa ma dezbrace senzual si eu i-am dat maieul jos . Am uitat sa aduc prezervativul , dar desigur avea el.Am facut sex in bucatarie pe masa si dupa am continuat partida in baie in timp ce imi faceam dus pentru ca sperma lui curgea pe fata mea si trebuia sa ma spal , deodata bate cineva la usa . Era un prieten de al lui James , a venit si el . S-a dezbracat si a inceput sa mi-o bage agresiv , nu puteam tipa pentru ca in acelasi timp ii faceam un oral perfect lui iub . Dupa ce am terminat distracti am mers in bucatarie si James m-a pus sa fac sex cu Ryan  pentru ca el s-a dus sa-si puna pijamalele si asta am facut a fost foarte fain si la sfarsit Ryan a plecat repede si mi-a lasat niste bani pe masa.M-am spalat si eu si dupa ce am terminat am vorbit cu James.
-Hai sa punem banii la un loc sa vedem daca ne putem lua un penthouse.
- Mm eu am 2000 de dolari tu?
-Eu am vreo 5000 .
-De unde ai atatia bani?
- Am economisit. In mintea mea imi venea sa-i spun " Da ma fut pe bani" , dar am evitat.
- M bine ... Trebuie sa dau niste telefoane ca sa cautam o casa.
-Decii ? Ai gasit?
- Da , am gasit un penthouse luxos si ieftin , maine ne mutam.
- Yaaaay , pot sa ma duc in seara asta la shopping in Mega Mall ?
- Sigur , vin si eu cu tine !
-Ok .
M-am imbracat cu niste blugi albastri cu talie inalta si un crop top transparent pe sub care mi-am pus un sutien negru , iar in picioare aveam o pereche de bocanci . Am plecat si in 10 minute am si ajuns . Am intrat amandoi  in Mall si am plecat prima data spre magazinul cu lenjerie intima Victoria's Secret .
- Iub ce zici de chilotii astia tanga si de sutienul asta cu dantela?
- Sunt foarte sexy , cumpara-le.
Le-am cumparat si m-a costat cam 80 de dolari. Dupa am mers cu el sa-si cumpere niste haine din H&M . Si-a luat niste camasi si blugi. La insistentele lui am mers la magazinul de langa care era un ... Da un Sex Shop.
- Ce vrei sa luam James , of?
-O sa cumpar perechea asta de catuse cu puf , biciul si costumul de Cat Woman pentru tine ca sa-mi faci de ziua mea un show .
-Okay .
Dupa ce am cumparat alea am mers sa mancam niste salata de la Salad Box si sa bem o cafea din Starbucks .
Dupa asta am plecat acasa , cand am ajuns ne-am schimbat in pijamale si ne-am pus la somn pe la 11 PM.

Afaceri sexuale +18 (LouisT.,HarryS.)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum