P.s. Cartea este scrisa de doua autoare: YuiKomori6(in rolul lu' Haruka-insemnat cu litera H)si Iordache Andra(in rolul lui Nairon-insemnat cu litera N) Lectura placuta ^^
Era o zi obisnuita de primavara,mai exact,ziua in care incepea scoala. Razele soarelui intrau usor in camera unei fete pe nume Haruka,aici incepea povestea vietii sale.
~Haruka povesteste~
Ma trezesc lenesa fiind trezita de razele soarelui de primavara,ma uit la ceas si vad ca mai sunt 2 ore pana incepe ceremonia de deschidere a Academiei "Cross" . Ma numesc Haruka Shimizu am 18 ani si de curand m-am mutat in Japonia unde locuiesc singura dupa ce am ramas orfana de parintii,avand grija de mine pana acum matusa care locuieste in Londra.Fac un dus,ma imbrac cu uniforma care era exact pe gustul meu mananc rapid si pornesc spre scoala,fiindca faceam cam 30 de minute pana acolo.Eu sunt semi-vampir,mama a fost om iar tata vampir ,si sunt la Academia "Cross" o scoala magica cu mai multe sectiuni pentru diferite specii,dupa ceromonia de deschidere merg la sectiunea pentru semi-vampiri si incep orele.
~Nairon povesteste~
Stau în bancă plictisit. M-am saturat de academia asta... Nimic interesant nu se petrece pe aici. Nici nu mai am asteptări mari. Azi se pare însă că avem un elev nou la secțiunea de demoni şi întâmmplător este în clasa mea... Şi da. Aşa este. sunt demon. Mama mea şi tatăl meu sunt demoni ai iadului ce au reuşit să îşi ispăşeasca pedepsele făcute şi au fost eliberați pe pământ, unde m-au născut pe mine. Ei zic că se iubesc dar eu nu mai cred în sentimentul acesta prostesc numit "dragoste" Ma numesc Nairon Koisuke am 18 ani si invat la Academia „Cross" la sectiunea pentru demoni.
Incepe prima ora.
Profesorul: Copii anul acesta avem o noua eleva venita din Londra,o voi lasa pe ea, sa se prezinte,poti intra.
Intru in clasa parca putin emotionata cea ce e ciudat pentru mine,sa ma simt emotionata pentru atat.
Haruka: Buna minna,ma numesc Haruka Shimizu,am 18 ani si de azi voi fi noastra voastra colega,abea astept sa lucram impreuna schiteaz un mic zambet.
Profesor: Bun,te poti aseza in ultima banca de la fereastra in spatele lui Nairon.
Merg si ma asez in banca aratata de profesor.
Mă uit la noua colegă. Ceva mi se pare dubios la ea. Haruka, huh? O privesc cum se îndreaptă uşor spre mine şi casc plictisit. De ce o fi pus-o profesorul tocmai în spatele meu când sunt atâtea locuri libere la geam?
~H~
M-am asezat in banca si ora a inceput,dar simt ceva ciudat in clasa asta,o aura ciudata,de parca nu ar fi de semi-vampir,poate doar mi se pare mie,nu sunt vampir complet poate deia,nu cred ca e ceva in neregula cu clasa asta.
~N~
Orele se termină repede şi deja sunt extrem de plictisit. Ce aş putea să fac? Mă rezem plictisit de perete şi o privesc iar pe fata asta nouă care mă intrigă cumva...
~H~
Uitandu-ma putin prin clasa vad ca un baiat cu parul negru si ochi albastri se uita ciudat la mine.
~N~
Zâmbesc uşor.
-Şi? Cum e in londra?
-Huh? il privesc Este frumos,dar nici Japonia nu este mai prejos.
Dau din cap şi îi zâmbesc politicos, deşi răspunsul ei mă călcă pe nervi.
-Şi din ce cauza ai venit aici?
- Sa fiu pe cont propriu il privesc cu coada ochiul in timp ce imi puneam cartiile in geanta.
Ce-i cu tot interogatoriul asta,intrebandu-ma in gand parand putin iritata de intrebariile baiatului.
CITEȘTI
Umbra noptii (Necesita editare)
RomanceHaruka Shimizu, un semi-vampir se inroleaza la academia Cross la sectiunea demoni, fara sa isi dea seama. In clasa ei este Nairon Koisuke, un baiat misterios ce considera ca dragostea este un sentiment inutil. P.s. Cartea este scrisa de doua autoare...