Capitol 7 -Scrisoarea

27 2 0
                                    

Uitati si capitolul 7 minna :3 Speram sa va placa si lectura placuta.Scuze daca a durat mai mult ca la celelalte capitole ^^

Y

Ma trezesc primul si casc. Haruka inca dormea. Ma uit pe fereastra si ploaia se oprise. Ceasul era 7. La 10 incepeam orele. O sarut pe frunte si o mai las sa doarma putin inainte sa o trezesc.

X

Ma trezesc cu 3 ore mai devreme de inceperea orelor si uitandu-ma pe geam vad ca ploaia s-a oprit iar cand ma uit in stanga il vad pe Nairon care se uita la mine.

-Neata, de cand stai si te uiti la mine,ma intimidez sa stii, zic si chicotesc.

Y

Rad amuzat.

-De vreo 5 minute m-am trezit si eu... Ai dormit bine?

X

-Foarte bine,tu? Intreb si ma ridic.

Y

-Excelent, ii raspund si zambesc.

X

Am luat amandoi micul-dejun facut de mine dupa care, Nairon a mers inainte spre camin pentru a se putea schimba si a face un dus. Exact asta am facut si eu dupa ce a plecat. Mi-am luat ghiozdanul si m-am teleportat la scoala ca mai aveam 30 de minute la dispozitie. El ma astepta in fata porti deja. Am mers impreuna in clasa si orele au inceput.

Y

Stateam in banca si din cand in cand ii mai trimiteam biletele in timpul orelor ca sa vorbesc cu ea.

X

Orele au trecut repede dar au fost obositoare,asa ca dupa ce s-au terminat mi-am pus capul pe banca.

-Insfarsit s-a terminat...

Y

-Da... Credeam ca nu o sa se mai termine...

X

-Sunt asa plictisitoate si obositoare,mai avea putin si adormeam la a 3 ora... Casc si ma intind putin.

Y

Rad amuzat.

-Eu am dormit oricum la mai mult de jumate din ore...

X

-Si tu spuneai ca eu sunt cea care adorm la ore...laule...

Y

Rad si mai tare.

-Pai pe mine ma plictisesc ca deja stiu tot ce predau profesorii... Cunosc toate tipurile de magie teoretic si practic le pot face doar pe cele elementare si magia neagra.

X

-Laudarosule, spun si ma bosumflu de ce nu predai tu atunci?

Y

Oftez. - Nu ma laud... Am invatat toate astea cand am facut acel antrenament special...In plus, vroiam sa vad cum e o viata normala de demon, ii zic zambind.

X

-Inteleg...

Il trag de obraz.

Y

-Owow... O prind de mana cu care ma trage de obraz si o sarut in podul palmei.

X

Rosesc putin si dupa imi retrag mana usor.

- M-Mergem,ai spus ca vrei sa ma inveti magia alba.

Y

-Da... Dar trebuie sa trec pe la biblioteca sa luam o carte de magie alba. Stiu doar teoretic magia alba dar modul cum trebuie sa iti misti mana cand reciti nu o cunosc.

Umbra noptii (Necesita editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum