Lectura placuta minna ^^ Savurati-l cat e proaspat :3 :)) Aveti si romantism in acest capitol :3 :> ups,nu mai zic nimic,va trebui sa cititi ca sa aflati :3 hihi :3 Speram sa va placa ^^
y
*
A doua zi, ne-am trezit cu totii si Hamon cu Ronald s-au dus la ei in camerele lor sa se schimbe pentru iesirea din parcul de distractii.
**
A doua zi, fetele s-au trezit si s-au pregatit cu hainele alese in acea seara, s-au parfumat usor si s-au fardat extrem de natural, nici sa nu se observe.
X
-Uhmm,ma simt ciudat,adica ..cred..cred...cred ca ma simt emotionata..Mai ceva ca in prima zi de scoala la liceul Cross. E de rau s-au de bine?
Y
*
Fetele chicotira.
-E de bine, cu siguranta e de bine, a spus Cindy zambind.
**
Dupa ce au plecat de la mine din camera, m-am dus sa fac rapid un dus si m-am uscat la par cu feonul dupa care, am deschis dulapul si mi-am aruncat mai multe tricouri si camasi in pat, ca sa imi aleg cea mai buna combinatie cu blugii negrii cu lant. Dupa mai multe confruntari imaginare de ce sa port, ma decid asupra unui tricou negru cu un craniu in flacari pe el si o camasa in carouri cu negru si bleu-marin. Imi suflec camasa, imi pun un lant cu un fulger la gat si un lant cu tepi gros. Pe maini imi iau doua bratari de piele neagra. Una era cu tepi iar cealalta avea un model special, fiind combinata cu niste ate maro. In picioare voi avea niste tenesi negrii cu model ciudat si abstract pe ei. Dupa ce ma imbrac, ies pe usa ca sa ma vad cu baietii si sa pornim la zona de intalnire cu fetele.
X
Inspir incercand sa ma calmez,chiar nu stiu de ce sunt asa...poate ca fetele nu considera asta ca o intalnire amicala ci ca o inalnire. Ar fi prima pentru mine. incep sa rosesc putin imi scutur capul si ma calmez.
-E aproape ora,mergem?
Y
*
Fetele dadura din cap zambind si iesira impreuna pe usa.
**
Eu si baietii ajunsesem la punctul de intalnire.
Hamon era imbracat intr-un tricou albastru inchis cu doua ciuperci colorate ce aveau zambet malefic si o geaca neagra de piele. Parul saten deschis si lung pana putin dupa umeri ii era prins intr-o coada. Avea blugi verzi ce se asortau cu ochii sai caprui-verzui.
Ronald purta niste blugi albastrii cu conversi negri si hanorac verde-inchis si simplu. I se putea vedea putin din tricoul rosu ce i se asorta perfect cu parul roscat deschis, care zici mai mult ca e de un portocaliu putin mai inchis. Ochii albastrii ii ieseau la iveala iar pistruii ii ieseau mai mult in evidenta la soare.
X
Mergeam in linie cu fete dar cand suntem aproape de locul intalniri si il vad putin pe Nairon, ma apuca o emotie mare, nestind de ce si ma dau putin in spate si ma ascund dupa un copac,respirand agitata...nu stiu de ce reactionez asa....ma comport aiurea...asta o fi ce cred eu.
Y
Fetele o privesc amuzate pe Haruka.
-Hai nu iti fie teama... Esti frumoasa... Si noi avem emotii, zise Katy zambind iar Cindy o aproba.
X
-B-B-Bine... Zic si ies din spatele copacului.
Y
CITEȘTI
Umbra noptii (Necesita editare)
RomanceHaruka Shimizu, un semi-vampir se inroleaza la academia Cross la sectiunea demoni, fara sa isi dea seama. In clasa ei este Nairon Koisuke, un baiat misterios ce considera ca dragostea este un sentiment inutil. P.s. Cartea este scrisa de doua autoare...