Capitol 3-Examenul

51 2 0
                                    

Si am venit si cu capitolul 3 minna :3 Dap...scriem mult si repede :)) Va fi noul nostru motto :3 :)) Lectura placuta ^^

 H

Se insereaza si eu inca lucram la umbre,sincer incepea sa ma descurc din ce in ce mai bine,ultima o facusem perfect fara nicio greseala,sper sa pot trece examenul dar nu sunt prea increzatoare.

N

-Cred ca ne putem opri acum, ii spun in timp ce ii ating mana in care tine bagheta ca sa si-o mai relaxeze. Vezi ca daca ti bagheta asa strans in mana o sa o rupi intr-o buna zi, ii spun glumind ca sa o fac sa se relaxeze mai mult.

H

Cand am auzit am devenit mai incordata.

-Inteleg,mersi de sfat,acum imi poti spune ce ai patit? il privesc serios.

N

O privesc tacut.

-La ce te referi?

H

-Stiu ca m-ai mintit despre munca,plus eu simt cand cineva ma minte si daca nu imi spui de buna voie scot altirieria grea,nu o sa iti placa.

N

Incep sa rad si o privesc.

-Pai nu te-am mintit cand am zis ca e din vina muncii. Iti pot spune ca am folosit prea multa magie si am obosit. Nu o sa pot sa imi folosesc o parte buna din magie cateva zile. Mai mult de atat nu iti spun.

H

-Eh? De ce? Nu ai incredere in mine?

N

O privesc in ochi.

-Nu vreau sa te bagi in ce nu iti fierbe oala. Cred ca e indeajuns cat am spus oricum. Nu stii ca ceea ce se intampla la munca, ramane la munca?

H

Ma ridic pe varfuri si il strang de nas.

-Esti rau.

N

Zambesc si o bat usor pe cap.

-Nu am voie sa iti zic. Serios acum. Dar daca treci examenul... Poate iti zic.

H

-Din pacate pentru mine nu cred ca voi trece examenul e poimaine dar eu maine am munca deci nu pot veni la antrenamente.

N

-Pai demisioneaza si iti gasesc eu ceva mai decent de facut, ii propun privind-o.

H

-Cum ar fi? Hei,vrei sa zic ca se fac e indecent? E destul de decent dar eram pe criza de moment cand am venit in Japonia altceva nu am gasit...decat peste 20 ani.

N

-Nu am zis asta, dar e periculos. Se pot lua baietii de tine. Chiar iti convine?

H

-Nu,dar ma pot apara si singura,sti nu? Si inafara de prietenul tau nu s-a luat nimeni,nu sunt o frumusete.

N

-Hmm ai dreptate aici, spun in timp ce o privesc. Dar nu stii cine poate intra... Lumea e plina de creaturi mai puternice decat tine. E decizia ta ce vrei sa faci dar eu zic ca merita sa renunti la slujba asta ca sa intri in academie.

H

-Tocmai m-ai facut urata? Spun uitandu-ma urat la el. Nici tu nu esti vreo frumusete dar..ce slujba imi recomanzi?

Umbra noptii (Necesita editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum