Capitol 9-Dominatie pentru relatie

16 2 0
                                    

Lectura placuta minna ^^ Speram sa va placa cap 9 ^^ :3 Suntem 2 autoare :3

H

Ma ridic de pe canapea si intru si eu in portal dupa el. Sa nu creada ca scapa de mine!

Vad ca aterizam in lumea oamenilor. Asta ce inseamna? Ca va vrea sa manance niste suflete in seara asta?

N

Ce? Vrei sa vi cu mine? O intreb si o privesc amuzat.

In acelasi timp cat vorbesc cu ea, ma uit putin la mine si observ ca inca sunt in boxeri. Pocnesc din degete si imi apar niste haine pe mine: Niste blugi albastrii si un tricou simplu si alb.

H

Dau din umeri.

-Ti-am spus ca nu te las singur...

N

Imi dau ochii peste cap si merg inspre oras.

-Sa nu ma incurci ca altfel, iti smulg capul de pe umeri... Ii spun privind-o.

H

-Mda, abia astept sa o vad si pe asta... De ce te-as incurca? Poate vreau si eu sa ma hranesc...

N

-Pofta mare atunci, ii zic si observ o fata frumoasa ca trece pe strada. Imi ling buzele si ii pun mana pe umar cand da sa treaca de mine. Aceasta se intoarce si se sperie cand imi vede ochii rosii. -C-ce vrei de la m-mine? Ma intreaba privindu-ma neincrezatoare. Ma apropii de urechea ei si ii soptesc ceva iar pe fata acesteia se poate citi o frica in crestere. Incepuse sa tremure si se blocase. Cand termin sa ii soptesc, se da cativa pasi in spate si se impiedica si cade in fund. -S-s-stai departe.... Imi spune iar eu zambesc si ma apropii de ea, aceasta tarandu-se in spate speriata. Se da inapoi pana cand se loveste de un copac si eu ma asez pe ea si ii prind mainile si ii ling gatul. Lipsea totusi ceva... Sange... Da... Mult mult sange... Imi duc o mana la gatul ei si cu o ghiara o zgarii de-a lungul gatului. Sange incepe sa curga pe pielea ei catifelata si pe degetul meu. Cand imi scot unghia din gatul ei, observ ca deja tipa lesinase de frica si oftez. De ce erau asa vulnerabili oamenii? Ma enerva treaba asta. Ii iau sufletul apoi, ma dau de pe ea plictisit.

H

Simt mirosul puternic al sangelui. Acea fata avea un sange care miroasea inspititor de bine. Parul mi se face alb iar ochii rosii, semn ca mi s-a activat cealalta personalitate. Apuc fata de gat si incep sa-i beau din sange si dupa ce ma plictisesc de ea, o arunc inapoi langa copac.

N

Dupa ce se satura cu ea, ii arunc trupul in abis si si casc. Speram sa gasesc o victima cu care sa ma pot joca.

H

-Insfarsit un sange de calitate, spun si ranjesc dupa ma uit la baiatul din dreapta mea,care semana cu Nairon dar parca nu era el. Si tu esti cealalta personalitate al lui?

N

-Intocmai. Si tu vampirul din ea, presupun.... Zic si casc plictisit.

H

-Da. Eu sunt partea cea malefica din ea careia ii place sa chinuiasca oameni si ii omoare si dupa sa le ea sangele.

N

-O sa ne intelegem bine, in acest caz. Hai sa chinuim niste victime, zic ranjind si o iau dupa umeri si inaintam in oras. Azi ma simt generos asa ca, alege tu urmatoarea victima, ii spun zambind. Sa nu ma dezamagesti.

H

-Bine atunci, spun si sar pe o cladire ca sa ma pot uita mai bine dupa oameni si sa pot sa le simt mirosul,si mai in sare zaresc un barbat inalt,bine facut si care mirosea delicios de bine asa ca ma dau jos dupa cladire.

Umbra noptii (Necesita editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum