Capitolul 2- Demon pentru o secunda

73 3 0
                                    

Si am venit cu capitolul 2 minna :3 Da stiu repejor :)) Speram sa va placa ^^ Lectura placuta ^^


N

Ceasul imi suna la 6 dimineata. E o noua zi de scoala iar eu bineinteles ca nu am dormit indeajuns. Eh dar ce importanta are?O sa dorm oricum in timpul orelor. Astfel, Ma dau jos din pat, imi fac un dus cald, si dupa ce ies de la dus ma imbrac cu niste blugi negrii usor uzati ce au legati de ei un lant dublu, imi pun tricoul negru pe care scrie Pandora Hearts intr-un mod gothic apoi, imi trag hanoracul punk pe mine ce e in patratele negre si albe cu pete de culoare rosie ca sangele, de ai zice ca e real. Imi pun sosetele, apoi imi pun bocancii si merg la cantina ca sa mananc masa de dimineata in care consta intr-o cana cu lapte sau ceai, 2 crenvusti pe paine sau 2 felii de paine prajita cu unt pe care iti puteai pune sare, miere sau dulceata. Eu luam laptele si painea prajita pe care le combinam. una mi-o puneam cu sare iar cea de a doua cu dulceata sau cu miere. La cantina ma asez alaturi de Cindy si Hamon care invatau la aceeasi academie ca si a mea, dar la sectiuni diferite. Mancam impreuna si discutam despre chestii neinteresante, uneori chiar banale. Adesea ascultam si ce se mai vorbeste in jurul nostru ca apoi, sa comentam intre noi ce am auzit.

H

Ma trezesc la 5:30 desi abea daca am dormit vreo 3 ore,is asa molesita nu-mi vad ochii de somn....poate voi putea dormi pe la ore.. am ajuns acasa pe la 2:30,oricum o alta zi de scoala..ce durere.Ma imbrac in niste blugi albastri mulati cu un tricou negru gothic pe care scria" Rock is life" bocanci mei negri si cu un pic de toc,parul albastru mi-l prind intr-o coada de cal,imi pregatesc micul-dejun,clatite cu nuttela,capsuni si un pahar de lapte si dupa pornesc catre liceu..ajung cu 10 minute mai devreme.

N

După ce termin de mancat ma indrept spre clasa. Haruka era deja in banca ei cand eu am intrat. Mă asez tacut pe scaun, imi pun servieta in banca dupa ce imi scot cartile apoi, ma rezerv de perete, ii fac semn cu mâna apoi, inchid ochii şi rămân asa, nemiscat.

H

Ii fac si eu semn dupa imi scot cartile si astept sa inceapa ora fiindca inca foarte obosita,casc somnoroasa si plictisita.

N

Adorm fara sa ma chinui iar profesorul de magii demonice intra in clasa.
-Buna ziua dragi elevi! profesorul se uita in clasa si o zareste pe noua eleva. Tu trebuie sa fii Haruka, eu sunt dl Merkulova, profesorul de magie pentru aceasta clasa. De abia astept sa iti vad magia in aceasta saptamna de incercare. Iti urez deasemenea succes la testul de admitere de saptamana viitoare, spune el in timp ce isi cauta in cartea de magie o anumita vraja.

H

-Multumesc sensei! ma ridic facand o mica placaciune si schitez un mic zambet.

N

-Buun azi va voi invata o vraja pentru formarea norilor. Acum o intrebare pentru domnisoara Haruka. Cum se formeaza norii? Aveti idee?

H

-Nu sensei,inainte sa vin aici am fost la o scoala normala de oameni in Londra...deci nu stiu.

In gand: Nu-mi amintesc sa fi auzit de vraja asta la tata,am auzit ca nu o pot face ca nu is vampir complet,si nici nu cred ca e vraja pentru semi-vampiri.

N

-Atunci poate ne spune colegul tau Nairon, zice privindu-ma cum dorm linistit cu ochii intredeschisi, dand impresia ca de fapt sunt doar obosit nu ca si dorm.

H

Ma uit la el dar el nu da impresia ca ar vrea sa zica ceva asa ca il imping putin de la spate.

Umbra noptii (Necesita editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum