Capitol 10 -Maedra

24 1 2
                                    

Lectura placuta minna,capitolul 11 vine sambata ^^



H

Ma trezesc dupa nu stiu cat timp...vazand umpic in ceata prima data si dupa vazand foarte clar tavanul alb...si ma uit in imprejuri...ma vad intr-un pat si cu perfuzie la mana si in dreapta mea statea Nairon.

-Unde sunt? De ce m-ai adus la spital?

N

-Lipsa de mancare...Anemie...Sau cum vrei tu sa o iei, ii raspund privind-o.

H

-Da nu era nevoie de spital....as fi fost bine.

N

Imi dau ochii peste cap.

-Da...Sigur...Cum zici tu...

H

-Pfff...oricum...Mersi...

N

-Pentru ce? intreb privind-o.

H

-Pentru ca m-ai adus aici...Da nu iti multumesc pentru ca m-ai marcat...Zic si oftez.

N

-Ah... Asta nu e vina ta. Multumeste-i celeilalte personalitati ale tale, ii zic privind-o. Daca nu m-ar fi marcat, nu ti-as fi facut nici eu vraja.

H

-O bat intr-o zi...dar totusi...altceva e vraja altceva e muscatura...pff...pentru greselile ei sunt afectata si eu...super Zic ironica. Ma rog...macar asa nu voi mai pati ca in noaptea aia..deci..ar trebui sa zic..multumesc...?

N

-Cu placere. Dar nu ai de ce sa imi multumesti. Eu am facut ce am crezut ca e bine si pentru protectia ta dar si din a preveni tradarea ta. Ii raspund si ii zambesc.

H

-Tradare?Serios? Tie asa frica ca te-as putea trada sau ca as face-o....pffff...

N

-Nu imi e frica. Acum cel putin sunt sigur ca daca ma inseli sau esti atacata unul din voi va suferi si mai precis, cel vinovat.

H

-De parca te-ar afecta pe tine ce fac eu....

N

-Oho...Pai cum sa nu ma afecteze? Doar esti animalul meu de companie... Cum as putea trai stiind ca exista posibilitatea sa fi al altuia? Inacceptabil!

H

-Nu stiu daca sa te cred sau sa rad..esti al naibi de posesiv zau...asa ai face cu toate fetele care te-ar urmari?

N

-Nu... M-au urmarit multe fete dar pe toate le-am omorat in a 2-a secunda... Cu tine nu as putea face asta... Ii raspund si o privesc.

H

-Sunt curioasa sa aud de ce?

N

-Ehe... Asta e treaba ta... Tu trebuie sa iti dai seama, ii zic privind-o si ranjesc. Ti-am spus de atatea ori indirect si tu tot nu ti-ai dat seama. Sunt curios cand o vei face...

H

-Ba cred ca mi-am dat seama dar vreau sa o aud din gura ta...

N

Imi dau ochii peste cap.

-Si de ce ma rog?

H

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 20, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Umbra noptii (Necesita editare)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum