Kap. 4

123 2 0
                                    

Shawn's perspektiv

Jag gick hem i hastig fart, jag tig knappt upp mobilen ens.
Jag hade inte speciellt långt till skolan egentligen, så det tar typ 5 minuter om man går.

Så snabbt som det var så tog jag upp nyckeln och låste upp dörren, jag hade hoppats att en hund kom springandes fram till mig.
Men det var Aaliyah istället, min syster.

- Heeej Shalis!!!! Sa hon glatt med ett milt leende.
- Hejjj på dig med, har det hänt någoooot?
- Vadå?
- Du var så glad haha
- Ja!!!
- Men berätta dååååå??! Skrek jag halvt och kittlade henne.
- AHAHAHAHA SHAWN SLUTAA, JAG SKA BERÄTTAAA

Jag slutade och hon gick in i köket:
- Kom!! Sa hon exalterat.
- Vad är det??
- Du är lurad!! Jag är bara glad
Jag gav ifrån mig en suck och nickade, jag trodde de va något coolt juu.

Jag gick- eller rättare sagt- sprang, upp till mitt rum för att snacka med Natalie.

Jag la undan gitarren åt sidan och öppnade upp skärmen på min MacBook.
Jag loggade in på skype och skickade ifrån mig ett sms till Natta.
- Amigo!!!! wanna skype? 👻
- RIING
-----------------------------------------
Jag letade bland alla mina kontakter och ringde direkt. Men hon va fett seg ju

- Hej Sumiiii
- Hej Null, sa jag och gav mig ifrån ett leende. Vad har du gjort idag dåå? Fortsatte jag.
- Inte så mycket, ringt lite, skolan och tränat sa hon och pillade med sina naglar.
- Grymt, sa jag.

- Kan du inte sjunga något? Med gitarren bakom dig? Sa hon när hon gjorde till sig med ögonen lite gulligt.
Jag kollade bak på min gitarr, visst kunde jag det.
Men att sjunga för andra var inte en stor grej för mig, så jag gjorde det aldrig. Även fast jag vet att jag skulle kunna ha en chans i musiken, elleeer,

No.

Soulmates over the internet / Shawn mendes {swe}Onde histórias criam vida. Descubra agora