Voldemortova prvá dáma

65 5 0
                                    

"Blacková Bellatrix!" prečítala profesorka McGonagallová jej meno. Tých pár slov, čo mal vysloviť triediaci klobúk, zmení osudy mnohých ľudí.
Mladá Bellatrix sebavedomo vykročila k stoličke, na ktorú sa o chvíľočku usadila a profesorka jej nasadila na hlavu klobúk. Bellatrix sa hrdo usmiala, keď klobúk po pár minútach vykríkol názov fakulty, do ktorej zaradenie bolo tradíciou rodu Blackovcov. Odkráčala k jasajúcemu stolu, nad ktorým visela zástava zelenej farby. Áno. Bellatrix sa práve zaradila do Slizolinu. 

"Výborne Blacková!" ozýval sa jasot slizolinčanov ešte hodnú chvíľu po usadení sa Belly.
"Gratulujem, sestrička," usmiala sa na ňu Narcissa a objala ju. O chvíľočku sa k ním pridala aj ďalšia sestra - Andromeda. Sestry boli šťastné, keď sa dozvedeli, že najpravdepodobnejšie jedinou čiernou ovcou rodiny bude Sirius Black. Jeho totiž ako doposiaľ jediného zaradil triediaci klobúk do Chrabromilu. A taká hanba sa u Blackovcov neodpúšťa.

Bellatrix sa pozrela smerom k chrabromilskému stolu a zachytila Siriusov pohľad. Jej brat sa na ňu usmial a rýchlo sklopil pohľad.

***po večeri

"Bella!" zakričal Sirius a predieral sa davom k svojej sestre.
"Čo sa deje?! Chceš aby aj ns mňa zanevreli, Sirius?!" vyštekla naňho Bellatrix a rozbehla sa smerom k slizolinskej klubovni. Sirius zostal stáť ako obarený. Takáto jeho sestra nikdy nebola. Odvtedy so sestrou neprehovoril ani slovko.

***šiesty ročník

"Andromeda?!" zhrozene vykríkla Bellatrix a zdrapla sestrinu ruku.
"Čo sa deje, Bella?! Hádam na nechceš pozývať k Smrťožrútom?!" spýtala sa Andromeda ironickým tónom.
"Prečo nie? Čo je na tom zlé? Miesto vedľa Temného pána? Hm?!" šialene sa usmiala.
"Si šialená!" Zhrozila sa Andromeda.
"Aj Cissy s Luciusom sa pridali," s úsmevom zašepkala Bellatrix.
"Nepoznám ťa. Nepoznám ju. Ani moju rodinu!" Vykríkla Andromeda a vybehla z klubovne do hradu.
"Ani ja ťa nepoznám," zašepkala.
"Už nie si moja rodina!" vykríkla za ňou Bella a to bolo naposledy, čo ju niekto mohol vydieť pred úplným prepadnutím temnej strane.

V ďalších týždňoch s rokoch nabrali udalosti rýchly spád. Bellatrix, Narcissa aj Lucius sa teraz už oficiálne pridali k Temnému pánovi. Bellatrix to brala ako povinnosť. No až do doby, kedy spoznala Voldemorta a mala tú česť stretnúť sa s ním osobne. V ten okamih sa zamilovala viac, ako si to kedy bola ochotná pripustiť. Imponovala jej jeho moc, teror, peniaze. Očarúvala ju jeho krutosť a bezcitnosť. Chcela mu splniť úplne všetko, o čo ju požiadal. Bola schopná zabíjať. Zabila by aj vlastnú rodinu. Určite to však všetci dôverne poznáte z knižiek o Harrym Potterovi. Nás bude zaujímať až bitka o Rokfort.

Bellatrix ju zacítila. Zacítila tú malú Weasleyovú, ktorá jej stála za chrbtom a chystala sa ju zabiť.
"Ginerva, ešte je čas sa pridať," úlisne zasyčsla pomedzi zuby a falošne sa usmiala.
"Nikdy!" odvrkla jej Ginny a pripravila si prútik. Nech je po tvojom, pomyslela si Bellatrix.
"Expelliarmus!" Vykríkla Bellatrix zaklínadlo, no zrazu pocítila pohľad. Pohľad Molly Weasleyovej.
"Moju dcéru nie, ty suka!" vykríkla Molly Weasleyová a Bellatrix sa premenila na kôpku prachu, ktorú odvial vietor.

A takto sa skončil život ženy, ktorá zároveň fascinovala aj odpudzovala, bola milovaná aj nenávidená a ktorá milovala toho nesprávneho človeka, ktorý už nebol človekom.

Dúfam, že sa Vám príbeh páčil a vážne sa ospravedlňujem za nejaké nepresnosti, ale snažila som sa tento zaujímavý príbeh podať čo najlepšie.

S láskou

                                Vaša Krissy1105

P.S. Ste moje lááásky 😘

Golden HeartOnde histórias criam vida. Descubra agora