*Partie 1*

83 5 0
                                    

Crrrrrrr!! Zazvonil budík jako každé ráno: "proč tak brzo", zanadávala jsem a neochotně se jsem vstala z postele. Okamžitě jsem se vydala do koupelny, která byla ale obsazená, byl v ní můj starší bratr a zase si určitě upravoval svůj "ÚŽASNÝ" účes. Zaklepala jsem a z koupelny se ozvalo: " no jo ségra máš vstávat dřív a nebo já nevím být na mě hodná abych tě sem pustil, ale ty jsi na mě zlá a tak si budeš muset chvíli vydržet". Otočila jsem se na patě a vrátila se do pokoje, kde jsem si alespoň připravila věci do školy a vybrala vhodné oblečení. Nakonec jsem si vybrala tmavě modré džiny a šedý crop-top s nápisem. Oblékla jsem se a mezi tím můj bratr konečně odešel z koupelny a já měla prostor udělat si ranní hygienu, což znamenalo vyčistit si zuby, vyžehlit si vlasy a nějak je upravit a nakonec lehké líčení. V pokoji jsem popadla tašku a vyrazila společně s bráchou na nádraží.

Vlastně bych vám mohla říct něco málo o sobě, takže jmenuji se Elizabeth a všichni mi říkají Elliss, je mi 17 a studuji na gymnáziu. Můj bratr se jmenuje Peter a je mu dvacet je na nějaké vysoké škole vlastně ani nevím, co studuje. Žijeme jenom s tátou, protože nám máma umřela když mi bylo 12 a hodně těžce jsem to snášela a to nás s bráchou hodně sblížilo. Což určitě poznáte během příběhu.

Už sedím ve vlaku a čekám až zastaví abych mohla dojít do tý blbý školy. Ale co nadělám alespoň mě tam čekají dvě nejlepší osoby v mém životě Annabeth a Charlie jsou to pro mě nejlepší kamarádky něco jako sestry. A málem bych zapomněla můj kluk George, ale všichni mu říkají Gee. Je to ten nejlepší kluk kterého jsem kdy poznala je mu 18 a chodí na stejnou školu jako já.

Před školou jsem se potkala s Annabeth i Charlie, objaly jsme se a společně vešly do třídy. Překonaly jsme sedm vyučovacích hodin. Vycházela jsem společně s Charlie,kterou jdu vyprovodit normálně s náma chodí i Annabeth, ale dnes nemůže, protože prý někam pospíchá. Vyšly jsme ze dveří školy a co nevidím můj kluk se tam líbá s mojí nejlepší kamarádko: " děláš si prdel" vykřikla jsem nahlas až se z toho Gee otočil. Koukala jsem na ně s otevřenou pusou a oni si tam jen tak stáli pořád v objetí. Chtělo se mi brečet a tak jsem se rozběhla směr nádraží abych mohla jet, co nejdřív domů. Měla jsem chuť oba je zabít a zahrabat někam hodně hluboko abych na ně do smrti nepomyslela. Z přemýšlení mě vytrhl křik mého jména otočila jsem se a tam stála Annabeth ta mrch pomyslela jsem si, moje nejbližší osoba mě právě podrazila. " Elliss poslouchej mě musím ti to vysvětlit" vyhrkla na mě . " tady ale není co k vysvětlování byla si moje nejlepší kamarádka a moc dobře si věděla, že Gee je kluk mích snů a ty mi uděláš tohle" vyštěkla jsem na ni a to už se mi vlévali do očí slzy. Otočila jsem se a odešla. Došla jsem na nádraží kde seděl můj bratr, který mi zamával a ukázal rukou ať jdu k němu. Když jsem stála před ním celá opuchlá a ubrečená tak se zděsil. "Co se ti stalo" zeptal se mě. " Ten debil George mě podvedl s mojí nejlepší kamárádkou. " Se kterou s Charlie"? " Ne s Annabeth" její jméno jsem vyplivla jak ten největší hnus na světě. Peter se na mě udiveně podíval a řekl " No tak alespoň vidíš jaké jsou lidi kurvy, já se dneska rozešel s Parvati". " Jak to"? " neklapalo to a asi by to už nikdy nebylo jako dřív" . Jen pro upozornění s Parvati byl něco přes tři roky. A byl do ní zamilovaný až po uši ale pak mu vrazila nůž přímo do srdce, když mu řekla, že už k němu necítí to co dřív a,že potřebuje nějaké nové vzrušení a tak šla pracovat do bordelu a to už nevydejchal.

Došli jsme domů a celou dobu řešili naše staré vztahy a celkem jsme se u toho a nasmáli. Najednou jsem si ale vzpoměla na Charlie, kterou jsem nechala před školou. Zavolala jsem jí, ale nebrala to, tak jsem jí alespoň napsala zprávu: Čusky Charlie sorry, že jsem tě tam nechala ale vážně mě to vytočilo, vynahradím ti to jindy a ještě jednou promiň *** . Dopsala jsem zprávu a zalehla do postele z toho vzteku jsem usnula.....






Melodie mého srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat