Ráno jsme se nějak vzbudila už před šestou hodinou. Normálně takhle brzo nevstávám, ale nemohla jsem usnout. Ethan ještě spal, nechtěla jsem ho budit, tak jsem šla připravit snídani a jelikož nejsem úplně dobrá kuchařka, musela jsem vymyslet něco co bude jednoduché a zároveň díky tomu nezapálím kuchyň. Nakonec jsem se rozhodla pro vafle. Asi v půl sedmí jsem měla vafle hotové a tak jsem si šla udělat ranní hygienu a vybrat do šatny, co si vezmu na sebe. Asi po deseti minutách jsem si vybrala obyčejné černé legíny a delší tmavě modrou mikinu přes hlavu. Potom co jsem se oblíkla jsem šla vzbudit Ethana. Přišla jsem do pokoje a začala na něj mluvit něco ve smyslu že jestli okamžitě nevstane tak přijde hned první den pozdě. Nejednou se mu začali cukat koutky. " Já vím, že nespíš". zasmála jsem se. Otevřel oči a nemotorně se posadil. " Jak" zeptal se s rozespalým výrazem. " Tvůj úsměv"
Asi po patnácti minutách jsme byli s Ethanem po snídani a on se konečně uráčil jít se oblíct a udělat si ranní hygienu. Bylo za pět sedm a mi měli za deset minut vyrážet, když se z koupelny ozvala rána. Vyběhla jsem schody a vešla do Peterovi koupelny, to co jsem viděla mě rozesmálo, protože brácha má v koupelně takovou odkládací skřínku a ona Ethanovi spadla a celá se vysypala. Pomohla jsem mu to rychle uklidit a měli jsme to akorát, aby jsme stihli vlak.
Ve škole:
Dovedla jsem Ethana do ředitelny a vyrazila do třídy, cestou jsem si uvědomila, že dnes budu ve škole ještě bez Charlie. " Škoda" řekla jsem si v duchu a sedla jsem si do lavice. Najednou za mnou přiběhla Nathalie. Nathalie je moje kamarádka, která je trochu agresivní a výbušná a proto jsme se poslední dobou nebavily.
Ethan P.O.V.
Když jsem vyšel z ředitelny, tak jsem měl konečně dobrej pocit z toho, že jsem na škole s Ell a vlastně i z toho, že se mi tady nikdo nebudu smát že jsem na kluky jako to bylo na minulý škole. Když jsem vyšel do čtvrtého patra, tak jsem objevil svojí třídu. Vešel jsem dovnitř a sedl jsem si do zadní lavice u okna a zadíval se do něj. Asi po deseti minutách přišla učitelka do třídy a podle toho co jsem se dozvěděl v ředitelně by to měla být moje třídní. Postavil jsem se a čekal než si budeme moci opět sednout, ale když se po celé třídě rozeznělo " posaďte se" tak jsem se vlastně ani nestihl posadit a rovnou jsem byl vyzván k tomu abych se představil " Takže ahoj já jsem Ethan a asi budu studovat na téhle škole." Řekl jsem s falešným úsměvem na rtech. Posadil jsem se a přežil nudnou hodinu Občanské výchovy.
Po dalších pěti hodinách jsme měli přestávku a poté volnou hodinu a tak jsem se rozhodl jít hledat Ellissinu třídu. Po snad půl hodině jsem ji našel v prvním patře " To je hrozný dál od sebe jsme ty třídy mít nemohly".
Zazvonilo, což znamenalo, že bych jí mohl i vidět. Po chvíli se tak stalo šla směrem do třídy s nějakou dívkou, která po mě nějak divně zahlížela. " Ell" zavolal jsem a doufal, že mě uslyší. Otočila se a šla směrem ke mně. Chvíli si se mnou povídala, ale pak už musela jít.
Přežil jsem poslední dvě hodiny a jel domů. Přišel jsem a slyšel jsem s Ellissina pokoje smích a tak jsem se tam šel kouknout , co dělá. Otevřel jsem dveře a ona seděla na posteli s tou svojí kamarádkou. " Pojď dál Ethana" řekla a tak jsem vešel a sedl si do jejího křesla. Nějakou chvíli jsme si povídali všichni tři, ale pak Ell odešla telefonovat s Peterem o jeho návratu a tak jsme tam zůstali sami.
Povídali jsme si, smáli se a hodně jsem se o ní dozvěděl je vážně milá. Nějak vlastně nevím jak jsem se ocitl vedle ní na posteli a ona mě začala líbat. Odtrhl jsem se a řekl " Promiň já já... nemůžu, já jsem....... gay"
ČTEŠ
Melodie mého srdce
Teen FictionCelý tento příběh je vymyšlený, ale dokazuje co všechno se může stát když to opravdu nečekáte.