"Ethan spáchal sebevraždu" řekl mezi pláčem Peter. " Co" vykřikla jsem, ale to už jsme neudržela slzy. Úplně jsem se sesypala. Hned jsem ucítila něčí ruce, které se obmotali okolo mého pasu. Byl to Peter, který se opět rozbrečel. Najednou se, ale zvedl chytl mě za ruku a někam mě táhl. Nějak jsem se nebránila až do chvíle co otevřel dveře do Ethanova pokoje. Zastavila jsem se ve dveřích a v hlavě se mi začli promítat naše splečné zážitky. Vyrušil mě, ale Peter, který mi podával obálku na které bylo napsáno DOPIS NA ROZLOUČENOU pro ELL. " Kde si to vzal " vypadlo ze mě. "Dal mi to dneska ráno, ale .... " Ty si ho viděl a nezastavil si ho." Vykřikla jsem a on hned sklopil hlavu. Chvilku jsme tam stáli, ale Peter pak odešel.
Posadila jsem se na postel a otevřela obálku. Překvapilo mě to, že ten dopis byl krátký a to hodně. I když se se mnou loučil třeba když odjížděl kamkoliv tak se mnou mluvil minimálně půl hodiny. No to je jedno začala jsem si ho číst: "
Čauko Ell, vím že až tohle budeš číst budeš brečet a říkat si proč jsem tě tam nechal samotnou. Důvod je to, že jsem se zamiloval do Nathalie, ale moje svědomí mi nedovolilo být s ní musel jsem promiň ETHAN.. <3.
Ten dopis jsem si přešetla ještě tak třikrát a nemohla jsem uveřit tomu co čtu. To snad nemyslí vážně, to by neudělal. Najednou mě napadla jedna věc Ethan miluje jeden film a nutil mě se na něj koukat už ani nevím jak se ta kravina jmenovala. Ale jednu zásadní část si z toho filmu pamatuju, stalo se tam totiž pčesně tohle, jenže ten kluk napsal dopisy dva a ten jeden schoval a druhý předal někomu z rodiny. Nedalo mi to a začala jsem chodit po pokoji a hledat vlastně ani nevím co. A bingo našla jsem jeho něco jako deník. Vím že bych neměla, ale chtěla jsem vědět pravý důvod je smrti. Začala jsem listovat a najednou z deníku vypadl papír a řetízek s černobílím motýlkem byl strašně krasný. Připla jsem si ho na krk a začla čist ten papír:
Milá Ell strašně bych tě chtěl obejmout a už nikdy nepustit, ale já musel a jediná ty to dokážeš pochopit. Taky jsem věděl, že jediná ty si mohla najít tenhle dopis, protože jsem jen s tebou koukal na můj film ( ten film je vymyšlenej :D). A taky víš moje tajemství teda až na Nathalie. No jo začalo to nanovo. Nevím proč se mi to stává všude :( začala to Nathalie... a všichni se přidali. Znovu jsem se začal řezat a už jsem to nevydržel. Mrzí mě hlavně to, že jsem tě tam nechal. Proto tam máš toho motýlka, když ho budeš nosit budu s tebou - co to tu kecám no nebudu s tebou, ale budeš na mě alespoň vzpomínat. A poslední věc promiň nechrěl jsem na tebe řvát. A budu si to vyčítat, ale ty si nic nevyčítej. A zkus si užít života i beze mě a hlavně si ve všem věř a ostatním nevěř, aby si neudělala tu samou chybu.Uvěřil jsem Nathalie a vidíš kde teď jsem. Chybíš mi prcku. Ethan.
Slzy mi tekli proudem a já jsem nic nedělala jen jsem se schoulela do klubíčka a snažila se uklidnit. Ale z toho všeho jsem usnula.
ČTEŠ
Melodie mého srdce
Dla nastolatkówCelý tento příběh je vymyšlený, ale dokazuje co všechno se může stát když to opravdu nečekáte.