Capitolul I : Comeback Home

257 9 2
                                    

Chanyeol Pov

Dupa trei ani respir din nou aerul tari mele natale
Sud Coreea imi era tare dor de prieteni mei din trupa exo si de parinti mei , nu stiiu cat am zburat pentru ca am dormit pe tot parcursul calatoriei , cobor din avion si ma indrept fugind spre usi le deschid si ies de pe aeroport zambind caut cu privirea masina mea negra si dupa ce o gasesc arunc bagajele pe bancheta din spate aveam de gand sa merg pe la apartamentul meu da am asa ceva locuiam singur pentru ca sunt o persoans mai singuratica, urc in masina si conduc cu viteza spre casa , dupa o ora de condus parchez in fata blocului in care locuiam, cobor si incui masina, cu bagajele in mana urc in lift si apas etajul 3 ajuns la etaj scot cheia si dau sa deschid usa insa un tip mai neatent se izbeste de mine si drept cosecinta cadem amandoi cel care se izbise de mine se ridica si ma ajuta si pe mine sa ma ridic, ridic privirea gata sa îi spun freo doua dar cuvintele nu imi mai ies din gura era atat de frumos cu ochii lui mari si inlacrimati de culoare maro (Caprui) si parul lui saten...

Baekhyun: Scuze ca te am darmat

Chanyeol: nu este nimic , eu sunt Park Chanyeol tu?

Baekhyun: Eu sunt Byun Baekhyun sunt noul tau vecin si incantat de cunostinta ,si casa ma revanjes ca te am darmat pe jos ce zici vii diseara la mine la cina ?

Chanyeol: Da sigur si apartamentul tau este?

Baekhyun: 12B

Chanyeol: Aha eu stau la 11B chiar langa tine .

Baekhyun: Atunci eu trebuie sa plec deci pe diseara frumosule.ora 20:00?

Chanyeol: pe diseara desigur , este ok asa.

Deschid usa apartamentului si intru in casa dar gandul meu era la aceest baiat adica noul meu vecin oare ce sa intamplat cu doamna Byun ... Stai asa El Este Nepotul ei? Wow are un nepot sexy oh chanyeol la ce naiba te gandesti doar nu esti gay?...
Sau poate da..? Imi ciufulesc parul nervos si las bagajul in dormitor , ma arunc in pat si inchid ochii obosit dar nu apuc sa adorm ca ci mobilul suna ca disperatul îl iau in mana era mama...

Chanyeol: Da mami?

Mama: Chan puiule ai ajuns acasa?

Chanyeol: Da , mama sunt acasa si inainte sa ma intrebi din nou am mancat deja..

Mama: Ai aflat ca doamna Byun a murit acum 5 luni inainte de a muri ma rugat sa iti spun sa îi protejezi nepotul pe Byun Baekhyun nu mai are pe nimeni iar tu ai fost apropiat de doamna Byun crezi ca poti face asta pentru ea?

Chanyeol: Da sigur imi va lipsi doamna acea draguta doamna Byun.macar atat sa fac

Mama: Bine puiule te las sa te odihnesti si sa vii in vizita pe la noi fiule ne este dor de tine bine?

Chanyeol: bine mama noapte buna va iubesc mult.

Mama: si noi pe tine pa

Chanyeol: bye.

Ma uit la ceas era 19:58 fac un dusi rapid si apoi imi iau din bagajul proaspat despachetat pantaloni mei negri de piele , un tricou alb pe care scria " I'm Back home" , o pereche de boxeri negri .ma imbrac si apoi imi iau portofelul si cheile, cobor pana la floraria din colt iau un tradafir alb cum ii placeau doamnei Byun , urc inapoi la etajul trei si bat la usa apartamentului 12B insa zambetul meu piere cand la usa apare un alt baiat tot Sate dar ochii erau negri lam privit si am relizat ca el este in boxeri..

Chanyeol: Doamna Byun este?

Kai: din pacate nu mai este dar tu cine esti?

Chanyeol: Ea a avut grija de mine de cand aveam 8 ani si parinti mei nu prea aveau timp de mine practic ea ma crescut pana cand am devenit major si am fost trimis la un liceu internat in Japonia acum trei ani a fost ca o mana pentru mine iam promis ca voi avea grija de cele doua comori ale sale daca va pati ceva ma refer la catelul ei : Rudi si la nepotul ei drag dar numele lui nu lam aflat niciodata..

Kai: oh dar este tarziu si ai cam intrerupt ceva

Chanyeol: oricum nu ai fii inteles nimic din ce spun eu aici, am plecat

Nu apuc sa fac doi pasi ca sunt tras spre apartamentul doamnei Byun ma trag atat de tare incat scap de stransoarea lor fug inapoi in apartamentul meu incui usa o voce de dupa usa incearca sa se explice tot ce auzeam era" Ai inteles gresit el nu este cine crezi" mam lasat usor pe vine langa usa strivind in mana tradafirul care imi ranea acum palmele dar oare de ce plang? De ce ma simt asa trist? Oare ma m indragostit de Baekhyun sau doar îl plac? Cu aceste intrebari merg in camera mea si ma intind in pat adormind bustean oboseala isi spusese cuvantul..

Din perspectiva lui Baekhyun

Oh doamne el a inteles totul gresit , Kai este verisorul meu nu iubitul meu si am ascultat povestea spusa de Chanyeol deci el este baiatul frumusel de care ma m indragostit din povestile bunici mele ea ma crescuse de cand parinti mei au plecat si dusi au fost au familile lor, cand lam intalnit pe Chanyeol pe holul blocului parca ma lovit iubirea , doar ca vazandul pe Kai a crezut altceva am incercat sa il aduc in apartament pentru ai explica ceea ce a vazut dar sa smucit cu putere fugind in casa lui, am fugit dupa el dar tot ce auzeam din apartamentul lui erau suspine, ma intorc in apartamentul meu stiind ca de vina pentru incurcatura asta era varul meu Kai care venise ne invitat la mine, merg in sufragerie el statea uitanduse la plasma mea la un film ...

Baek: idiotule din cauza ta mi am ratat sansa de a fii fericit din nou cu cineva care sa merite tot efortul..

Kai: dragutul meu var doar nu îl placi pe tipul de alaturi ?

Baek: nu pot stii cu exactitate dar un lucru este clar el a trezit niste sentimente puternice in inima mea
Sa pleci pana maine dimineata cand ma trezesc tu sa fii plecat ok kai?

Kai: bine vere somnusor

Merg in dormitor inca trist inchid ochii si trag usor cearceaful alb pe mine de pe noptiera poza bunici zambea ma intorc cu spatele adormind " te rog Chanyeol dami o sansa sa iti explic adevaru nu vreau sa te pierd nu acum..

din perspectiva lui Chanyeol

Ma trezesc si merg la dusi dupa ce imi relaxez trupul sub apa calda cu parfum de levantica, ies din baie dupa ce termin rutina zilnica, scot din dulap costumul meu negru aveam de gand sa merg la mormantul doamnei Byun mama imi dã duse adresa exacta , ma imbrac si imi aranjez putin parul ravasit si imi iau cheile si portofelul si bani , iesind din casa îl vad pe Kai plecand de la Baekhyun , cred ca sau distrat zic eu in sinea mea, cobor scarile si urc in masina mea un jagoar albastru, pornesc masina tot cu gandul la el de ce mi se inâmpla mie sa ma indragostesc de oameni gresiti mereu? dupa o ora ajung la cimitirul "Sfanta Vineri" parchez masina aproape de poarta cimitirului si o incui , cobor din masina si intru pe poarta cimitirului ma opresc la crucea pe care scria "Dona Byun 12 mai 1987 / 16 Iunie 2015." las tradafiri albi pe mormantul ei si incep sa las lacrimile sa cada ...cad in genunchi in fata mormantului ei...

Chanyeol: Am dat gresi , vam desamagit va rog sa ma iertati , el are pe cineva sa il iubesca

Baek: de unde stii tu asta ?

Imi intorc privirea ridicanduma in picioare totodata si raman uimit sa vad ca era...

Va urma


My First Love(Pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum