Please do not die Chanyeol!! partea 1

110 6 0
                                    

Baekhyun pov

Planul lui Chanyeol avusese success , Tatal lui a fost arestat pe loc pentru viol repetat iar mama lui pentru complicitate amandoi aveau de ispasit 29 de ani de puscarie.dupa arestarea celor doi eu si Chanyeol am decis sa ne mutam impreuna iar datorita lui Herry ( Suju) sunt angajat intr- un club de Striptis pe nume "LoveCastel" in fiecare seara in afara de wekenduri il minteam pe iubi meu adica Chanyeol ca plec la tatal meu acasa dar eu ma desbracam in fata altor barbati in acel club pentru suma  de 12400€ , ca si in alte seri urcam pe scena sa fac show erotic iar Chanyeol era plecat cu Tao in China la parinti lui Tao , Kai vine la mine in cabina ...

Kai: Baek renunta la asta? Cat crezi ca Chanyeol va mai crede minciunile tale?

Baek: o fac pentru bani si pentru ca nu vreau ca el sa ma intretina doar vreau sa ajut si eu cu ceva..

Kai:  Ai sa regreti daca el va afla nu te va ierta niciodata.

Baek: uite Kai eu trebuie sa plec pe scena , vorbim peste 2 ore acasa da?

Kai: Da , pa

Baek: Pa

Urc pe scena si incep sa imi fac numarul.iarta-ma iubirea mea pentru ca fac asta dar nu am de ales..

Chanyeol pov

Baekhyun nu stie dar am revenit in Coreea si abia astept sa il vad , urc in masina si merg la clubul "LoveCastel" Chan mia spus ca el lucreaza aici dar nu mia explicat nimic mai mult, dupa ora de mers in liniste ajung la club parchez masina si imi iau o legitimatie de membru al acelui club , pe scena era un baiat ce purta o masca in timpul dansului masca o da jos iar eu raman dea dreptul socat , urc pe scena si il pocnesc cat pot de tare fara alte explicati...

Baek: Chanyeol ? Spune socat cand ma vede

Chanyeol: Asta ai ajuns o curva masculina care se vinde pe bani ?

Baek: nu este asa , este doar dans nimic mai mult, fac 12300€ pe noapte te iubesc chanyeol si nu te asi insela .

Chanyeol: Mai pierdut definitiv , mi am dat seama cine esti, Adio pentru totdeauna .

Ies din acel club cu lacrimi in ochii, eram trist si desamagit ,Urc in masina si ma opresc la mare, si sar in gol de pe pod , nu mai aveam aer deloc si ochii mi sau inchis..

Baekhyun pov

Chanyeol nu venise acasa toata noaptea si inca nu aparuse iar la telefon nu raspundea, este numai vina mea poate daca ii explicam adevarul acum era cu mine aici, aud mobilul era Kai si parea trist ca si cand are plange...

Baek: Ai aflat ceva de el?

Kai: Baek , Chanyeol este in coma la spitalul central Seoul lau gasit niste oameni in rau a vrut sa se sinucida.

Baek: vin acum pa Kai ne vedem in 4 minute

Urc in masina si acelerez, doar un gand aveam nu muri Chanyeol ramai cu mine...

Va urma

My First Love(Pauza)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum