Chanyeol pov
Desi ce vazusem in dormitor parea de neiertat eu si baekhyun ne am impacat dupa remedierea greseli mele, Ea era de fapt sora lui mai mare si gemetele erau rasete .Trecusera 5 zile de atunci azi vroiam sa ii fac o surpriza lui Baekhyun organizandu-i nunta cu mine de unul singur.Invitasem deja mai multe trupe kpop printre care si Big Bang sau Shinee. dar si cantareti ca Rain si K.Will.
si pregatisem si cererea lui baekhyun de la tatal sau.Cumparasem pe furisi de Baekhyun doua costume de miri aducandule la cabana, ajung la cabana parchez masina si iau costumele intru in cabana , Baekhyun statea pe canapea in sufragerie si privea la TV o emisiune despre Shinee cand ma vede zambeste si imi sare in brate. Eu imi lipesc buzele de ale lui iar el adangeste sarutul rup sarutul si ramanem imbratisati pentru doua minute:Chanyeol: Baek te rog imbraca acest costum ,am o mica surpriza pentru tine.
Baek: OK Bine iubire
Baek fuge la baie iar eu ma schimb in sufragerie, dupa o jumatate de ora eram gata amandoi ,Baek arata minunat dar totusi in ochii mei lipsea ceva din tinuta lui, asa ca pe cap ii asez o cununa de tradafiri .
Dupa o ora de condus in liniste am ajuns la restaurantul Meet&Love era locul nunti noastre dar si a primului nostru sarut...
Baek: Aici ne-am sarutat pentru prima data mai tii minte Chanyeol?
Chanyeol: Da, si nu voi uita acel moment niciodata te iubesc mult ingerul meu
Baek: si eu te iubesc iubirea mea
Chanyeol: intram?
Baek: Sigur dragostea mea
El intra primul si eu dupa el ramane blocat cand vede bancarda de la intrare in sala de nunti pe care scria mare: "Bine ati Venit la nunta lui Byun Baekhyun Si Park Chanyeol''incepe sa planga de bucurie ,se uita la mine si apoi ma saruta .eram fericiti amandoi...
Chanyeol: Esti gata sa imi fii sot fidel in fata lumi si a prietenilor nostri?
Baek:Da sunt gata de cand te am vazut prima oara
Il iau de brat si sub ochii si aplauzele prietenilor nostri mergem de brat spre scena mare realizez ca parinti nostri nu au venit dar eram inca fericit.ne oprim in fata primarului care ne face semn sa venim un pic mai aproape de el..
Primarul: Dl Park Chanyeo il iei de sot pe B.Baekhyun?
Chanyeol: DA DA
Primarul: Byun Baekhyun il iei de sot P.Chanyeol?
Baek: DA DA DA
Primarul: Va declar casatoriti puteti sa va sarutati
Baek: cee?
Xiumin: Pupal ma
il sarut si atunci au dat drumul la confeti eram fericiti acum find official casatoriti in ochii tuturor , pe la 12;30 iam dat mesaj lui Xiumin ca suntem obositi si mergem acasa el a fost de acord , il iau pe Baekhyun si plec acasa dupa o jumatate de ora de condus in liniste si armonie ajungem acasa ,il iau in brate si il trec pragul si il duc in dormitor incuind toate usile era seara noastra nu vroiam sa fim deranjati nu acum, incep sa il sarut pe gat coborand usor spre sfarcurile lui intarite obtinand un mic geamat,ii arunc hainele impreuna cu ale mele undeva prin, camera ii prind usor printul in mana frecandul de sus in jos facandul aproape sa urle de placere, il intorc usor pe burta si intru usor in el, miscarile mele in el devenid usor rapide amandoi eram in extaz si gemeam de se auzeau in toata casa, ,un geamat lung din partea amandurora anunta finalul dulce eu imi dau drumul in el si el pe abdomenul lui,incep sa ling abdomenul lui iar el roseste puternic in obraji....
Baek: De ce faci aia?
Chanyeol: pentru ca esti dulce si te iubesc mai ales atunci cand rosesti in obraji .
Baek: si eu te iubesc mult
Facem un dusi rapid si in boxeri ne bagam la somn baek se face comod la mine pe pieptul gol iar el imbratisez strans..
Chanyeol: Noapte buna iubirea mea
Baek: Noapte buna si tie puiul meu dulce
Apoi intram in lumea viselor ,o viata de aventuri si iubire in doi ne vor astepte .
The And cartea 1
Va urma in curand cartea 2 tot aici pana atunci cititi ,,Angel in love with a boy on earth,, (in curand)
CITEȘTI
My First Love(Pauza)
RomanceEste povestea de iubire dintre doi baieti care se indragostesc din gresala unul de celalat , atunci cand se intalnesc pe holul blocului unde locuia Chanyeol atunci isi dau seama ca sunt vecini .atunci incepe iubirea lor. Boy X Boy love