Baekhyun pov
Stau si privesc pe fereastra cum se asterne zapada pe pervasul de la geam, mâine este Craciunul si eu nu am mai vorbit de o luna cu Chanyeol nu pot sa il sun dar nici el nu ma sunat Oare chiar ma uitat asa de rapid?, Imi intorc privirea spre living unde era un brad mic vai de steaua lui si niste cadouri pentru membri exo fara Chanyeol, a lui era o surpriza . In seara asta aveam o stare de tristete si cred ca il voi suna totusi pe Chanyeol , am uitat sa mentionez ca ma m mutat din vechiul apartament al bunici Donna si stiiu ca am inteles gresit apropierea celor doi . iau mobilul si ma asez pe canapea ceasul din perete arata ora 02:30, apelez numarul lui Chanyeol si raspunde o voce ragusita ...
Baek: Chanyeol sunt Baekhyun vroiam sa te rog vino la mine poti veni?
Chanyeol: Baekhyun este 02:30 dimineata..
Baek: Te rog vino la mine, casa asta este mare si infricosatoare , te rog vino imi este frica singur aici.
Chanyeol: bine , dami adressa noua si in cateva minute ajung la tine ok?
Baek: bine, la intersectia cu Aleea parfumului nr 2, vila cu nr 35, te rog grabestete.
Chanyeol: bine, pa
Baek: bine pa
Inchid apelul si asez mobilul pe masa in living , imi arunc ochii spre fereastra si vad un barbat privind pe geam la mine desa eram ingrozit, incui toate usile si ferestrele si raman pe scara in fata usi in asteptarea lui Chanyeol, trecuse 10 minute si el nu venise deja panica se citea pe fata mea , speriat ca cineva ma priveste ma ascund in debara si il sun pe Chanyeol din nou acesta raspunde iar eu plangand raspund...
Baek: Chanyeol... Cinev.va ma urmareste la geam te rog grabestete.
Chanyeol: in doua minute ajung la tine stai ascuns pana vin bine?
Baek: Bine dar tot mie teama
Chanyeol: doar stai ascuns vin cat pot de repede..
Baek: Chanyeol??
Chanyeol: ce este?
Baek: te iubesc mult
Chanyeol: si eu pe tine pa
Baek: pa
Inchid telefonul si ies din dulapul din living, speriat fug pe canapea si privesc spre fereastra dar acel barbat plecase rasuflu usurat si trag patura pe mine si aproape adorm,un ciocanit in usa ma face sa tresar speriat dar imi dau seama ca este Chanyeol deschid usa si il trag in casa apoi incui usa si mergem in dormitor , Chanyeol ma imbratiseaza si eu pe el eram inca speriat...
Baek: Era acolo si ma privea prin geam intelegi
Chanyeol: Baek trebuie sa iti spun ceva
Baek: ce anume?
Chanyeol: tatal meu a evadat aseara cred ca el te urmareste.
Il sarut si il trag in pat peste mine fara sa ii mai spun nimic, imi mangaia tot corpul care acum era gol in bratele lui, coboara cu saruturile pe piept si apoi imi tachineza sfarcurile care se intaresc in prezenta buzelor lui pe ele, coboara usor pana la jucaria mea care incet se intarise o baga in gura facand miscari de dute vino de sus in jos asta creand mici gemete si gafaieli, se opreste si mana lui ajunge pe fesele mele masandule usor este asa placut brusc simt o presiune apasand locul acum umed dintre fesele mele, ma patrunde penetranduma acum cu doua degete find sigur ca sunt gata ma priveste cerandumi acordul eu dau afirmativ din cap dar el tot nu intra exacsperat de asta tip la el..
Baek: Da bago odata azi Chanyeol
El zambeste si la indemnul meu ma patrunde simteam durere amestecata cu placere miscarile lui erau mai rapide putin eram in extaz gemeam amandoi la unison ma mai penetreza odata si un geamat lung anunta sfarsitul eu imi dau drumul pe abdomenele noastre iar el in mine .cade extenuat langa mine il imbratisez si ii mai ofer un sarut lung si umed...
Baek: te iubesc ingerul meu , in seara asta te am vrut doar al meu si te am avut ce zici vrei sa te muti cu mine?
Chanyeol: si eu te iubesc si da vreau maine seara ma duc dupa mobila si bagaje iar apartamentul il dau lui Tao si Kris au mare nevoie de intimitate credema..si wow ai fost fantastic asta seara cred ca mai dorit trup si suflet in tot acest timp ca si mine sunt altau si doar al tau ok?
Baek: Da si eu la fel doar al tau.te iubesc
Chanyeol: si eu pe tine somnic dulce
Baek: si tie la fel
Imi pun capul pe pieptul lui Chanyeol care ma saruta pe cap si apoi ma imbratisaza intrand amandoi in lumea viselor, fusese prima noastra noapte de iubire dupa trei ani de relatie si a fost minunat...
Va urma
CITEȘTI
My First Love(Pauza)
RomanceEste povestea de iubire dintre doi baieti care se indragostesc din gresala unul de celalat , atunci cand se intalnesc pe holul blocului unde locuia Chanyeol atunci isi dau seama ca sunt vecini .atunci incepe iubirea lor. Boy X Boy love