Chanyeol pov
Nu imi venea sa cred ca Baekhyun este aici si tocmai acum , stiiu ca doamna Byun este bunica lui dar cum de a stiiut unde sunt eu? lacrimile inca curgeau pe obraji mei rozali ma durea tare prezenta lui dupa seara trecuta cand acel baiat in boxeri negri pe nume Kai deschisese in locul sau , sunt gata sa recunosc sunt indragostit de Baekhyun fara drept de apel dar cum sa îi spun asta ? Ma apropi de locul unde era Baekhyun privirea lui se intalneste atunci cu a mea , ne priveam dar nici unul nu spunea nimic atunci rup tacerea ...
Chanyeol: de ce ai venit acum si aici?
Baekhyun: pentru ca ai inteles gresit idiotule , Kai este verisorul meu si atunci venise in vizita era in boxeri pentru ca avea sa doarma pe canapea in sufragerie deoarece imi este teama sa dorm singur intr-o casa in care sa stins cineva drag , acum ma intelegi ? Imi vei da sansa de ati arata ca te iubesc?
Chanyeol: Da si da te inteleg , ar fii prima noastra intalnire nu?
Baekhyun: Da asa este
Chanyeol: unde vrei sa mergem?
Baekhyun: In parcul central vom fii doar noi doi
Chanyeol: Cred si eu ca vom fii doar noi doar este ora 20:30 seara .haide sa mergem
Baekhyun :ok
Il iau de mana el stranganduma usor de mana , iesim pe poarta cimitirului si ii fac semn sa urce in masina , iar eu urc la volan , priveam cate odata spre Baekhyun care se inrosise ah este atat de kawai si dulce, dupa o ora ajungem in fata parcului , parchez masina si coboram apoi inchid masina pornind alarma. Ne plimbam prin parc tinandune de mana cerul albastru si plin de stele ne tineau companie ,Baekhyun si cu mine ne asezam pe o banca retrasa si brusc simt buzele lui peste ale mele rup sarutul...
Chanyeol: Baekhyun iubire vrei sa fii iubitul meu official?
Baekhyun: Da vreau
Il sarut lung si pasional apoi il iau de mana rupand sarutul si fug cu el la masina o pornesc si conduc in liniste pana in fata blocului nostru unde parchez si il iau in brate ca pe o mireasa si urc in lift si apas butonul etajului 3 ies din lift si scot cheia si deschid usa apartamentului si apoi o inchid il asez in sufragerie si ii fur un sarut ...
Chanyeol: vrei sa bei ceva?
Baekhyun: Un cola
Plec in bucatarie si scot din frigider doua dose de coca cola si doua prajituri cu frisca le pun pe tava si merg in sufragerie el ma privea in ochii si imi zambeste ii ofer prajitura si doza mancam amandoi in liniste dupa cateva secunde rup tacerea....
Chanyeol: deci sa iti spun cate ceva despre mine , parinti mei Yoko si Misuki Park nu prea se ocupau de mine si Dona Byun mia devenit bunica, doica si mama .ma crescut cu atata dragoste timp de 8 ani cand am implinit 16 ani parinti mei mau trimis la un liceu internat in Anglia unde am stat pana ieri , tineam legatura cu doica mea adica bunica ta pana intr-o zi cand nu mi-a raspuns la telefon ..
Baekhyun: deci tu esti trecut in mobilul ei iepure Zglobiu?
Chanyeol: Da asa ma alinta ea mereu apoi cand am aflat motivul pentru care ma despartit de doica acum 3 ani mam certat groasnic cu ei si asa am ajuns sa locuiesc langa casa doici.tu?
Baekhyun: pai parinti mei mau lasat la bunica pe cand aveam 6 ani tata sa recasatorit cu o femeie Sihoo Farah de 34 de ani care are doua fete si un baiat Ren si Jessica si Sung Byun fratele si surorile mele fitregi. Mama sa recasatorit cu dl Saito Zhang si sau mutat amandoi in China uitand de mine fiul lor am fost crescut de bunica mea.primul meu iubit ma parasit insuranduse cu o alta persoana.crezi ca ma poti iubi acum dupa ce ai aflat viata mea?
Chanyeol: Da pot si o voi face
Cand sa il sarut telefonul meu ne intrerupe era...
Perspectiva lui Baekhyun
Chanyeol fuge in dormitor pentru a vorbi la telefon stateam ne miscat pe canapea oare ce sa intamplat cu el?
Va urma
CITEȘTI
My First Love(Pauza)
RomanceEste povestea de iubire dintre doi baieti care se indragostesc din gresala unul de celalat , atunci cand se intalnesc pe holul blocului unde locuia Chanyeol atunci isi dau seama ca sunt vecini .atunci incepe iubirea lor. Boy X Boy love