Baekhyun pov
Trecuse inca un an eu am fost trimis de Dl Lee Soo Man sa imi termin studile musicale la o facultate in Franta , azi cu o luna inainte de Craciun ma intorc in Coreea , Chanyeol nu stiie ca eu vin azi acasa vreau sa ii fac o surpriza.
Cobor din avion si dupa ce trec de securitate ies fericit din aeroport, iau un taxi dupa 45 de minute de mers în tacere soferul ma anunta ca am ajuns la destinatie cobor si platesc taxiul, imi iau bagajul si geanta de mana si intru in bloc urc la etajul 3 si sunetele din apartamentul lui Chanyeol adica gemetele acelea ma fac sa ascult ce vorbesc ei doi cand cum usa se deschide...Discutie Chanyeol & Kris
Kris: Ai fost super azi, cred ca el va fii fericit
Chanyeol: asa cred si eu mai ales pentru ca am gasit ce imi lipsea la tine .
Kris: bine eu plec si ne vedem saptamana viitoare la aceasi ora ?
Chanyeol: Da la 23:45.pa Kris
Kris: Pa amice
Sfarsit discutie
dupa plecarea lui Kris, si Chanyeol intra in casa , urc nervos scarile si merg direct in apartamentul meu, incui usa si merg in dormitor unde despachetez apoi merg in baie unde ma las prada apei calde este asa de bine , dupa 5 minute ies din dusi imi iau pijamele cu inimioara si ma bag sub cearsaf si inchid ochii inca cu gandul la faptul ca Chanyeol are pe altcineva si ca ma însala, intr-un tarziu adorm.
Dimineata sunt trezit de alarma telefonului era ora 8:10 , merg la dusi fac repede acel dusi ies din baie doar in prosop, si scot din dulap: O pereche de boxeri albi, blugi negri rupti in genunchi, si un tricou alb cu o inima rupta pe el.ma imbrac si imi iau geanta cu tot ce aveam nevoie , incui apartamentul si bat de cateva ori in usa casei lui Chanyeol dar nu raspunde deci este la SM. Urc in lift apoi ies din bloc desa iritat de situatie, urc in masina .Dupa o ora de mers in liniste incercand sa ma calmez cat de cat, ajung la SM parchez masina si cobor luand si geanta cu mine , incui masina si pornesc alarma. Intru in SM il salut pe Sammy portar la SM este blond cu ochii caprui are 21 de ani..
Baek: Hey Sammy ma m intors
Sammy: Oh bunvenit inapoi , ma bucur sincer. ca te ai intors.
Baek: Multumesc apreciez asta, au venit toti de la Exo ?
Sammy: In camera de repetiti sunt Chanyeol si Ktis ceilalti sunt la restaurantul de aici din SM .
Baek: multumesc Sammy , vi te rog la cina cu mine diseara la 7?
Sammy: Sigur Baek
Baek: te iau eu la 7 de aici bine?
Sammy: Bine dl Byun
Baek: Si te rog spunemi Baek
Sammy: bine bye
Baek: bye Sammy
Mergeam cu pasi apasati spre acea camera incercand sa par fericit ca ii vad si ca nu stiiu nimic despre relatia lor, intru in sala dar am parte de o zi de cosmar inceputa cu un cosmar, Chanyeol se saruta cu Kris si plus de asta era prins in bratele lui Kris, ma calmez un pic si tusesc atragandule atentia celor doi iubareti..
Baek: Ma scuzati ca deranjez , am venit dupa Kai varul meu lati vazut?
Chanyeol: Baek noi trebuie sa vorbim meriti o explicatie la ceea ce ai vazut acum si spunemi ca nu ai inteles gresit, diseara iti voi explica tot promit.
Baek: Nu este nimic de explicat, te urasc acum si te voi ura mereu , mai inselat cu Kris si pentru asta nu am sa te iert . Tao stiie?
Chanyeol: ce sa stiie faptul ca iubitul lui ma ajuta sa pregatesc petrecerea de revelion si surpriza pentru tine si el.
Baek: imi pare rau Chanyeol dar nu te cred , Adio
Chanyeol: Daca ma iubesti nu te dai batut asa usor si nu iti lasi iubitul singur .
Baek: Idiotule nu te mai iubesc , despre ce iubi vorbesti , tu care ti ai batut joc de trei ani de relatie , nu meriti iubirea mea.eu merg acasa acum
Plec fara sa mai ascult minciunile lor, ies din SM si urc in masina si observ ca Chanyeol ma urmarea cu masina , ajuns acasa incui usa apartamentului si las lacrimile sa cada...
Va urma
CITEȘTI
My First Love(Pauza)
RomanceEste povestea de iubire dintre doi baieti care se indragostesc din gresala unul de celalat , atunci cand se intalnesc pe holul blocului unde locuia Chanyeol atunci isi dau seama ca sunt vecini .atunci incepe iubirea lor. Boy X Boy love