Multi Arda ve Aslı
***
Allahım benim patronum bu öküzmüydü yani şans bana götüyle gülüyor offf şimdi ne desem şu öküz patrona "ııı Teşekkürler"diye geveleyip hemen oradan uzaklaştım tabi giderken Aslı'ya suyunu getirmesini söyledim. Bu arada Aslı benim en yakın arkadaşım kumrala yakın saçlarıyla ve beyaz teniyle çok güzel duruyor. Biz Üniversiteside de tanıştık. Neyse ben işimin başına döndüm.
Uçak Amerika'ya geldiğinde yolcuları indirdikten sonra havaalanındaki kafeye gidip kahve aldım ve bir masaya oturdum. Aslı yanıma oturunca konuşmaya başladı "knk şu seni kurtaran kahramanımız bizim yeni patronmuş adı Ateş bence knkm yeni maaşlara hazır olalım biz" dediğinde nefes almadan konuştuğunu fark ederek derin bir nefes aldı ben "evet haberim var Aslı "dedim keyifsiz bir sesle o da bunu fark etmiş olcak ki bana hayırdır bakışı attı . Bende başıma gelenleri anlattım. " bu patron iyiye benziyor emin misin" dedi bende "knk bu öküz bir patron canım neresi iyi olabilir ki " dedigimde arkadan gelen tanidik sesle konuşmamızı dinlediğini anladım" sen bana öküz mü dedin!!"diye soludu "noldu zoruna mı gitti " dediğimde sinirle nefesler almaya başladı ben hemen Aslı' yı da alıp ordan uzaklaştık.
O olayda tam 2 gün geçti ve ben sonunda evime gelebildim. Bir hafta ara verilmişti. Ben biraz yürüyüş için sahile inip biraz yürüyüş yaparken birine çarptım. Yüzüne baktığımda öküz patron olduğunu fark ettim."yine mi sen " diye homurdandı. "Aman ben sanki sana cok meraklıyım sana" diyip yanından geçerken kolumu tutup beni durdurdu. Ben tuttuğu koluma bakarken başka bir ses aramıza girdi."Duru" şaşkınlıkla "Arda"dedim "Duru bak bir din-" "ya sen benimi takip ediyorsun?" diye sorduğumda" Duru bak beni bir dinlesen " diyip daha yeni Ateş ' in bıraktığı koluma yapıştı. Ya abi bu kolumdan ne istiyorusunuz alın sizin olsun "ya bırak dinlemek istemiyorum seni" dediğimde Arda " bak ben o gün sarhoştum yemin ederim hiçbir şey hatırlamıyorum. " "ya s*ktir git Arda" dediğimde biz tartışırken varlığını bile unuttuğum Ateş öküzü "kız git diyor anlamadın mı ?"diye sertce sorduğunda Arda "sanane lan! " Ateş bu söz üstüne baya sinirlenmiş olcak ki gözünden kıvılcım çıktı (!) kaslarını şişirip balon olmasına ordan da havalanmasına sebeb oldu ve Ateş yumruğunu Arda'ya geçerdi ve golllll Arda yerlerde. Arda'nın beni bir kadınla aldattığı yetmedi yerlede aldattı!!!!
* * *
Arkadaşlar umarım beğenirsiniz ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇAKDAKİ ÖKÜZ
Teen FictionDuru Çetin ,23 yaşında hosteslik yapiyor ,güzelliğiyle dikkat çeken bir kız ,neşeli biri, ailesi yok Ateş Karahan ,25 yaşında uçak firmasının müdürü ,yakışıklı bir erkek ,egolu ve sert biri, ailesinin tek varisi