UÖ/3/

626 35 3
                                    

Multimedia:Rüzgar

***

Arda'nın dayak yemesinden tam bir hafta geçmişti ve peşimi bırakmamıştı bende sonunda affettim. Arada görüşüyoruz ancak Uçan öküz pek müsade etmiyor gören de sanarki beni kıskanıyor. Bugünkü işim bitince haftaya nöbet değiştiği için hafta sonu izinliydim.
Yarın Aslı'yla bulusmak icin sözleştik.

Sabah uyandığımda hemen hazırlanıp Aslı'yla Avmleri gezdik pazar gunü de sevgilim ben ve Aslı buluşmak için sözleştik. Hemen eve dönüp uykuya daldım. Pazar gününde Aslı'yla beraber gittik ve Arda'yı beklemeye başladık o sırada Uçan öküz le sağ kolu Rüzgar'ı gördük biz onları görmemiş gibi konuşmaya devam edecekken bize seslendiler yanımıza gelip Rüzgar "naber " diye sordu Aslı Rüzgarla dakka başı tartıştığı için ona kötü kötü bakıp "sen gelmeden önce iyiydim" diye cevap verdi. Uçan öküz bana "nasılsın" diye sordu bende "iyiyim uçan öküz sen nasılsın " dedim Ateş buna sinirlenmiş olacak ki " sen bana ne dedin!!!"diye sinirle soludu sonra bende "hiç hiçbirşey " dedim. O sırada Arda seslendi hemen yanına gitip sarıldım "ee nasılsın" diye sorduğumda " seni gördüm daha iyi oldum bebeğim" diyerek dudağıma yapıştı biz öpüşürken sahte bir öksürük sesi ayrılmamıza sebep oldu bunun uçan öküz olduğunu biliyordum. Ben sevgilimi de alıp gezmek için uzaklaştık tabiki başka birşey için uzaklaşmadık(!).

ATEŞ

Onu dışarıda Aslı'yla gördüğümde kalbim hızlanmaya başlamıştı. Ne oluyordu bana "aşık oluyorsun salak" dedi iç sesim bende " de siktir git iç ses " dedim ve bu düşünceleri sildim. O piç herifle gözlerimin önünde öpüştü sinirden ismim çıktı gözlerimden. Sonra ordan hızla mekana gidip adamların çoğunu dövdüm ancak sinirim geçmemisti ve bende sakinlesmek icin onun evine gittim evin isiklari acik degildi bu da uyudugunu belli ediyordu. Hemen caminin önüne gelip girdim melek gibi uyuyordu yanına gittim ve onu izledim sonra gitmem gerektigini fark ederek dudaklarına küçük bir öpücük kondurdum ancak kipirdaninca uyanir diye camdan atladim laannnn ben camdan mi atladim yere düştüm ve o aciyla sesli bir şekilde inledim eve baktigimda isigin yandigini gordum agaga kalkacak durumum yoktu bu yüzden emekleyerek arabaya bindim ve hastaneye gittim ayağım kirilmis bir ay alçida kalcakmis

ASLI

Duru beni yalnız bırakınca bende Avm ye gittim ve o sirada takip ediliyormus gibi bir his kapladi hemen arkami dönmemle Rüzgarı görmem bir oldu sinirli bir şekilde yanina gidip "sen benimi takip ediyorsun"dedim o da piç siritisini yuzune yerlestirip " asil sen beni takip ediyorsun "Allahım sen bana yardım et " Allahım!! seni annen yanlışlıkla siçarken mi doğurdu? "diye soylendim. İlk once anlamasada sonra şaşkınlıkla bana bakip "nerden bildin "diye sordu. Ben şoka girdim bim kalitesizdi knk sonra alay ettiğini anlayip hizla yanindan geçerken koluma yapisip kendine cekti ve dudagimi optu ben olayin şokunu atlatamadan ayrilip "Özür dilerim"diye fisildayip gitti. Beni öpmustu bir dakika eger beni öptüyse ilk öpücük getti cok zekiyim keşke ölsem neyse ben içimden ona saydirirken meğer disimdan saydiriyormusun ondan insanlar bana orangutana tecavüz edip hamile birakip terk etmişim gibi bakiyorlar aman neyse boşver diyip alışveriş yaptim.

DURU

Sabah uyanip işe gittim tabi benim hostes etegim kalcamin dört parmak altinda bitti icintam bir surtuk gibi goruyordum ancak tınlamadim "tabi elin adamlarına servis yaparken gotunun gozukmesi no problem " iç sesime hemen ordan " kapa çeneni tabi senin ingilizce anca bu kadar olur " diye sovüp isime devam ettim bugün maaşim verilecekti .Maaş için 2 saat kalmıştı. 2 saat sonra hesabina maas yatardi yani 2 saat sonra maas yatmaya gidiyor (tamam vurmayin öyle birşey demedim ben). Ucak ülkeye geri döndüğünde hesabima baktim ancak 3 saat gecmesine ragmen para yatmamisti. Müdürlüğü arayip sorduğumda Ateş' in ayağinin kirik olduğunu için aksakliklar meydana gelmis onlari duzeltirken maaslari dagitmeyi unuttugunh soyledi. Ohh iyi olmuş bizimki uçan öküzden gazi öküze dönüş. Nihahaah yaşasın kötülük ;)

* * *

Umarım Beğendiniz okuduğunuz için teşekkürler :) :) ;)

UÇAKDAKİ ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin