UÖ/5/

359 31 0
                                    

HATIRLATMA: Tam cevap yazacaktım ki elimden telefon alındı. Şaşkınlıkla Ateş'e baktım ne olduğunu anladığımda sinirle "ne yaptığını sanıyorsun sen "dedim.

* * *

"bana çorba içirmen lazım çok halsizim"dediğinde sinir krizi geçiricektim ya şöyle bir güzel dövmek vardı ancak işim bana lazım kalkıp çorbaya ağzına tıktığımda "yavaş lan! ağzımı yaktın"diye gürlediğinde korkudan güzelce içirmeye başladım.Çorba bittiğinde ağzını parçalacak şekilde sert bir şekilde sildim ve onu gıcık etmek için "hıh şimdi oldu haydi uyku vakti yatağa" dediğimde "kapa çeneni"diye bağırmadan beter bir ses tonuyla konuştu.Yemin ederim hava sıcak olduğu halde dondum lan gıcık ne olucak.Ateş vakit kaybetmeden emirler yağdırmaya devam ederken ve ben o işleri yaparken akşam olmuştu.

"Duru film izleyelim mi ? " dediğinde ciddi mi diye bir baktım yok ciddi .Mal ya benim burda cılkım çıksın o gelmiş bana film izleyelim mi diyor ya hayır biraz sonra patlicam olan olcak ama o kadar tatlı bakıyor ki içimdeki yorgunluk bir anda gitti.Bana ne yapıyor bu böyle sinirimi bir anda uçurup götürüyordu resmen neyse o bakışlara hayır demek mümkün mü allahım sen bana yardım et "ne var bu kadar düşüncek "dediğinde düşüncelerimden sıyrılıp "tamam olur ma filmi sen seç bende mısır patlatıyım "dedim kafasıyla onayladığında mutfağa gidip mısır patlatdım ve yanında da bira ve kola koydum. içeri geçtiğimde onu eline birayı veri kendi kolamı aldım ve fili başlattı.Tanrım!!! korku filmi seçmiş tabi bende salaklık seçimi neden ona veriyorsam"korku filmi izlemesek"diye sorduğumda "ne oldu korktun mu? " diye alayla sordu beni gaza getirmişti."ne korkucam canım hadi izleyelim diye tekli koltuğa oturdum.Allahım sen bana yardım et benim panik atağım var offfff .

ATEŞ

Bilerek onu eve çağırmıştım onu birz daha görebiliyim diye o bana çorba içirirken dünyalar benim oldu. Bana ne yaptı bu kız geceleri barlarda kızlarla eylenen ben şimdi bir kız için bin takla atıyorum ben iyi değilim evet iyi değilim mutasyona uğradım kesin.O bana korktuğunda sarılsın diye korku filmi açtım ve o gidip tekli koltuğuna oturdu! ama aklıma çok iyi bir fikir geldi."Duru yanıma otur."diye emrettim tam nedenini soracakken "bende patlamış mısır yiyeceğim " dedim oda yanıma oturdu.Filmi izlerken bir inlemeyle yerimden sıçradım hemen Duru'ya baktığımda kalbinin üzerine elini koyduğunu fark ettim "Duru iyi misin " diye telaşla sorduğumda tam bir şey söylicekken bayıldı.Telaş yapıp kucağıma aldım elleri buz gibiydi arabaya bindirirken ayağım yüzünden biraz zorlandım ancak bindirebilmiştim. Hemen sürücü koltuğuna geçip hastaneye doğru sürmeye başladım. O sırada Duru'nun telefonu çaldı cebinden alıp ekranına baktığımda aslı olduğunu gördüm telefonu açıp "Aslı Duru bayıldı hastaneye götürüyorum"dediğim an "neee!!! aman allahım nolduki iyi mi" diye soruları sıraladığında "bilmiyorum korku filmi izliyorduk bir anda bayıldı " deddim Aslı "onun panik atağı varnasıl izleyebildi onu " dediğinde kendimi suçladım ben onu gaza getirmiştim."S*KTİR!!!!"diye direksiyona yumruğumu geçirdim.hastaneye vardığımızda Duru'yu sedyeye alıp bir odaya götürdüler bende beklerken Rüzgar'a Aslı'yı almasını söyledim.

RÜZGAR

Abi neden ben alıyorum bu cadı yı anlamıyorum ya isyan edesim var lan offf cadının evine geldiğimde cadıyı aradım"aşağıdayım in" diye emrettim ve suratına kapattım ve beklemeye başladım.daha bir dakika geçmeden biri arabaya bindi kim olduğuna baktığımda Aslı olduğunu fark ettim.OHA!!lan hangi ara hazırlandı bu bir dakika bu ağlamış mı demek ki durum ciddi hemen arabayı çalıştırıp hastaneye doğru sürmeye başladım yolculuk sessiz geçti.Oraya vardığımızda Aslı depar atarak danışmaya koştu. Hmm hemşire güzelmiş vay beee güzel hastaneymiş buranın adını unutmayayım. Nerde olduğunu öğrendiğimizde oraya doğru koştuk evet yanlış anlamadınız resmen ben RÜZGAR GÜVEN!!! koştum Odanın önünde Ateş abiyi gördüm oturmuş dizlerini dirseklerini dayamış bekliyordu. Yanına gittiğimizde Aslı hemen "ne oldu iyi mi " dediğinde Ateş abi "daha bir şey demediler " dedi.

ATEŞ

Doktor odadan çıktığında hemen yanına gidip"durumu iyi mi ?" dedim doktor "hastanın yakınları kim " diye sorduğunda sinirlendim eğer yakınları olmasak niye başında bekleyelim göt ben tam adama kızcakken Aslı "ben kardeşiyim" dedi.doktor"hastamız atak geçirdiği için nefessiz kalmış eğer zamanında getirmeseydiniz hastamızı kaybedebilirdik ancak tam zamanında getirildiği için şuan iyi bir kaç saat sonra uyanır bir süre misafirimiz olacak sonra taburcu edebiliriz geçmiş olsun"dedi. Tuttuğum nefesimi verdim içime su serpilmişti hemen doktora"odaya girebilirmiyiz dedim"tabi buyrun"dedikten sonra gitti.ben odasına resmen dalıp girmiştim orada yatıyordu benim yüzümden bu hale gelmişti.

2 SAAT SONRA

Duru sayıklamaya başlayınca yanına gittik ve ne söylediğini anladığımda şok olmuştum.

* * *

Arkadaşlar kusura bakmayın telefon cezam yüzünden yazamıyordum bende bilgisayardan yazdım artık belirli günlerde yazacağım çarşamba ve pazar günleri yeni bölüm gelecektir.bu arada önerdiğim bir kitap var okumanızı tavsiye ederim .Kitabın adı;

BİLMEDEN

görüşmek üzere :-)

UÇAKDAKİ ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin