UÖ/1/

934 41 5
                                    

Allahım biri şu çalar saatini kapatsın.Elim çalar saati ararken komidindeki her şey yerlere dökülüyordu ve onu bulduğumda direk duvara fırlattım.Bu arada benim adım Duru Çetin ,23 yaşındayım ve hostesim. Saate baktığımda uçağın kalkmasına 2 saat kaldığını fark ettim hızla yatağımdan kalkıp üstümü giyindim. Buzdolabından sandviçimi alıp yedim ve havaalanına doğru yola çıktım.

Havaalanına geldiğimde işimin başına geçtim yarım saat sonra uçak kalktı. Bugün Amerika'ya gidiyoruz yani 10 saatte varırız.
İşlerimi hallederken birine çarptım. Oha bu çok taş Allahım kes beni lannnn onlar baklava mı yemekten önce tatlı iyi geldi. Ben ona ağzımın suyunu akıtarak bakarken hemen kendimi toparlandım. Tam Özür dilemesini bekliyordum ki çekip gitti iyk tam bir öküzmüş napalım.

Çalırken birinin beni çağırdığını duydum o yöne baktığımda bana çarpan öküz olduğunu fark ettim yanina gittiğimde ne dercesine baktım " bana su ğetir " diye emretti ya varya ben bunun ağzını yüzünü... sakin ol Duru sakin . Suyunu getirdiğimde "bu su ılık bana soğuk su getir" diye emretti . Allahım bu benim sabrımı mı deniyo offf bir adım atmıştım ki ayağımın takılmasıyla yere kapaklanacakken belime sarılan kollarla çekilmem bir oldu. Bir dakika kol mu dedim pardon o kol değil kasmış lannnnn ben şimdi o öküzün kucağına oturmuş bir vaziyetdeyim hemen kalktim ve kendime geldim ve aklima gelen şeyle dona kaldım. Bu benim yeni patronumdu hass*ktir !!!

* * *

Umarım beğenirsiniz ilk hikayemiz


UÇAKDAKİ ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin