UÖ/6/

341 26 1
                                    

Multi:Rüzgar

HATIRLATMA:

Duru sayıklamaya başlayınca yanına gittik ve ne söylediğini duyduğumda şok olmuştum. Benim ismimi sayıklıyordu.

                                             *                    *                    *

DURU

Aman allahım rüyamda karanlık bir yerde Ateş'i görüyordum beni sevdiğini söylüyordu.ancak sonra anladım rüya olduğunu ve gözlerimi açma gereği duymadan nerede olduğumu anlamıştım şu ünlü kokusu olan hastanelerden birindeydim. Gözlerimi açtığımda karşımda o tanıdık kahverengi gözlerini gördüğümde şaşırmıştım bana meraklı ve birazda şaşırmış gözlerle bakıyordu.Ancak onu gördüğümde biraz kalbim hızlanmış olabilir içimde bir şey kayıp gitmişti sanki bana ne oluyordu anlamıyorum. Ama şuan o kadar tatlıydı ki sarılasım gelmişti.sanki düşüncelerimi okumuş gibi bana sarıldı o muhteşem kokusu burnumu sarmıştı. Aynı okyanus gibi kokuyordu. Bir dakika ATEŞ BANA SARILDI!!! Allahım o bana sarılınca içimdeki (orada ne işi olduğunu bilmediğim)kelebekler midemde uçuşup durmuştu. Düşüncelerimi kovup sonunda ona sarılmayı başarmıştım.Ayrıldığımızda diğerlerinin odadan çıktığını fark ettim Ateş "Duru özür dilerim yemin ederim bilmiyordum eğer bilseydim izletmezdim ge-""susar mısın senin hatan değil benim sana söyleyip başka bir şey izlemeliydik"dediğimde küçük bir tebessüm ettim ve şunları ekledim"hayırdır uçan öküzünden taviz vermeye başlamışın" tek kaşımı kaldırıp (evet tek kaşımı kaldırabiliyorum) ona sorarcasına bakarken "maşallah iyisin o zaman ben gideyim "dedi ve tam kalkacakken içeriye birinin girmesiyle ani bir şekilde kapıya döndü ben kapıya baktığımda Arda endişeli bir şekilde içeri girdi "güzelim iyi misin yeni öğrendim"dediğinde o sahte ve vıcık vıcık sözlerine yüzümü buruşturmak istedim tabikide onu sevmiyordum ona sadece kalbini kıracaktım . "iyiyim Arda bir şeyim yok" dedim sesimi sevecen tutmaya çalışarak yanıma gelip bana sarıldığında o yoğun parfüm kokusuna yüzümü burşurdum ve ister istemez ona sarıldım ayrıldığımızda yanımda Aslı belirde aman onun gözleri kızarmış ve şişmiş görmeyi beklemiyordum. Ona sarıldığımda oda karşılık verdi . Ondan ayrıldıktan sonra Rüzgar ' ı ona bakarken yakaladım yeni bir aşk mı doğuyor ne ?! Aslı'ya baktığımda yeniden ağladığını gördüm ve "eğer ağlamaya devam edersen sel olmuş gözlerini yerinden çıkartır sana yedirtirim"dediğimde Rüzgar gülmeye Aslı ise yüzünü ekşitmiş bir şekilde baktıktan sonra "bana ne oldugunu baştan sona anlatıyorsun itiraz istemiyorum"Aslı'ya gözlerimi devirip etrafıma bakındım Ateş çoktan gitmişti ne zaman gittiğini bile bilmiyorum neyse omuz silkip Aslı'ya herşeyi anlattım.

Sabah uyandığımda hastanenin tatsız yemeklerini yedim ve Aslı'yı taburcu işlemleri için gönderdim çünkü öğlen iş başı yapcaktım.

RÜZGAR

Onu ağlarken görmek benim canımı yakmıştı ben ,bir kızı ağlarken görsem umrumda olmazdı ancak bu kızı yatıştırma ihtiyacı vardı. onu yatıştırdıktan sonra Duru uyanmış hatta sonraki gün taburcu olmuştu şuanda da işdeydi . Ateş abinin yanına gittiğimde biraz dertleştik o katı sinirli adam DURU'YA AŞIK  OLMUŞ  ben şok ben iptal ben vefat (o espiriyi yapanı s*kerim) abim bugün izin verdiğnde kendimi direk bara attım ancak hiçbir kız ilgimi çekmiyordu. Bende bizim cadıyla uğraşmak için onun evine gittim. Zile bastığımda karşımda cadının kopyası bir teyze çıktı sanırım annesiydi " merhaba efendim ben Aslı'ya bakmıştım"dedim kendime inanamıyorum ben birine efendim demiştim ben ve kibarlık arkadaşlar yakında başımıza taş yağıcak yani ben "oğlum sen kimsin?"dediğinde kendimi tanıtdığımı unuttuğumu fark ettim " efendim ben Aslı'nın iş arkadaşıyım"dediğimde kadın bana gülümseyerek baktıktan sonra"ASLI"diye bağırdığında cadının cırtlak sesi duyuldu"NE"annesi de"kızım kapıda arkadaşın var ben içerdeyim "deyip gitti. Aslı karşıma geldiğinde şaşkınlıkla gözleri kocaman olmuş ağzı açık kalmıştı üstünü süzdüğümde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım Aslı'nın üzerinde pembe bir atlet ve ayıcıklı bir şort pandalı terlikleri vardı. seksi bacakları ortaya çıktığı için benimkini zorladığını fark ettim "senin ne işin var burada "diye soludu hey sakin ol cadı ve elindeki sihirli sopayı yavaşca yere bırak!!

                                       *                                                           *                                             *

Arkadaşlar umarım beğenmişinizdir.Görüşmek üzere.

UÇAKDAKİ ÖKÜZHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin