MULTİ: Ateş'in evi
HATIRLATMA
Ateş'in ayağının kırık olduğunu ve aksaklıklar meydana gelmiş onları düzeltirken maaşları yatirmayı unuttuklarini söyledi ohh iyi olmuş bizimki uçan Öküzden gazi öküze dönüş yaptı . Nihahaha yaşasın kötülük* * *
Tam şirketten çıkıyordum ki Rüzgar bana seslendi yanina gittiğimde bana telefonu verdi telefonu kulagima götürüp "alo"dedim sonra Ateş'in sesi duyuldu "Duru şimdi benim evime gel ve bana yardım et "diyip suratima telefobu kapattı tabikide gitmicektim Rüzgara telefonu verdikten sonra arkami donup yürümeye başladım tam o sıra Ateş'in sesini duydum" eğer gelmezsen işten atarim duydun mu Duru " dedi ve telefon yeniden kapandı oflayarak geri dondum ve Rüzgardan evin tarifini alip taksiye bindim.Geldiğimde bir Ohaa çektim bu ev (multi) mükemmel bur bir saray yavrusuydu. Evin kapisina geldiğimde zile bastim. Kapi açıldığında tekerlekli sandalye de bir uçan öküz beklemiyordum ve o kadar komikti ki kahkaha mi tutamadim . Ateş'in o bakislarini gördüğümde gulmem gotume kacti abi o ne bakistir iç sesim ordan atladi " bir bakış attın gotumu yaktın" dediğinde " lqn surtuk o bir bakie attin kalbimi yaktin degilmiydi" dedigimde " ben uydurdum salak " dedi ben icimden ya sabir cekip eve pardon saray yavrusuna girdim. Ateş e donup " eeee ben niye geldim " diye sorduğumda"halimi görüyorsun o yüzden sen bana bakacaksin" dediginde "Allahallah başka emriniz uçan öküz bey Üzgünüm benim islerim var hem bu kadar büyük evin hizmetlileri vardir onlar baksin sana " deyip gidecektim ancak sanki kalbim teklemisti gitmemem icin sonra Ates "eğer gidersen isden atarim seni "dediginde el mahkum kabul ettim.
Bir saattir uçan okuzun istediği her seyi yapiyordum . Tam oturdum içerden"bana çorba getir " diye emretti . Onceden olsa gosterirdim ama isim onemli oldugu için çorbasıni hazırladıktan sonra ona uzattım ancak almadi bende onundeki sehpaya biraktim ve tekli koltuğa oturarak telefonumla oynamaya başladım. Beş dk sonra baktığımda bana bakıyordu ne var dercesine baktigimda Ateş "daha ne kadar bekleyeceğim"dedi bende " çorbayi onune koydum "dedigimde "yalnız çorboyi bana senin içirmen gerekiyor." Bende telefonla ugrastigim icin "hi-hi" diye cevapladim ancak dediklerini beynim algiladigimda "nasıl? " diye sordum oda " bana sen çorba iciriceksin " dedi ben hemen "benim bildiğim kadarıyla senin ayağin kirilmisti o zaman kollarini kullanip icebilirsin"dedigimde "cok yorgunum ondan sen bana iciriceksin" tam agzimi acmis bir sey soylucektim ki telefonuma mesaj gelmisti hemen actim.
Kimin sevgilisi
Bebeğim nasilsin ;)Kimin sevgilisi
İyiyim canim sen nasilsin napiyorsunSiritiyordum aninda mesaj geldi.
Kimin sevgilisi
İyiyim güzelim çocuklarla bardayiz sen napiyorsunHemen kafamı Ates e cevirdim bana kaslarini catmis çenesi gerilmis bir sekilde bakiyordu neden sinirlenmisti ki aman boşver
Kimin sevgilisi
Hic yemek yiyiyorumKimin sevgilisi
"Afiyet olsun"
Yazmisti tam cevap yazicaktim ki elimden telefon çekildi şaşkınlık la Atese baktim sonra sinirle " ne yaptigini sabiyorsun sen "* * *
Umarım beğenmişsinizdir . Hasta oldugum için gec yazdim. :) :( :) :) ;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UÇAKDAKİ ÖKÜZ
Teen FictionDuru Çetin ,23 yaşında hosteslik yapiyor ,güzelliğiyle dikkat çeken bir kız ,neşeli biri, ailesi yok Ateş Karahan ,25 yaşında uçak firmasının müdürü ,yakışıklı bir erkek ,egolu ve sert biri, ailesinin tek varisi