Láska v chate

219 15 5
                                    

,,Tak čo chalani?" Spýtal sa s úsmevom Matt. ,,Čo si taký vyškerený?" spýtal sa ho Chriss. ,, Toby si chcel vedieť" Povedal Matt a sadol si na gauč. ,, Ja idem spať" Povedal Chriss. ,, Do ktorej izby do svojej alebo do Ashleynej?" Opýtal sa viškerený Mike. ,, So svojej" Povedal mu s blbým úsmevom Chriss. ,, Noooo... Ja idem tiež spať" Povedal Mike. Matt sa rozbehol tiež do svojej izby spať. Mike ale nešiel do svojej izby. ,, Dobrý deň moja ledy Jessica" Usmial sa na Jess a zatvoril za sebou dvere. Jess sa hrala s mobilom no keď videla, že prišiel Mike odložila ho. ,,No kde ste princ Michael?" Opýtala sa Jess. Mike začal Jess pomaly vyzliekať.... Ashley vstala ako prvá. Vošla do Chrissovej izby. Pozrela sa naňho ako spí a usmiala sa. Zatvorila mu opatrne dvere aby ho nezobudila. ,, San?" Vošla do Saminej miestnosti no nebola tam. Išla sa teda okúpať učesať a prezliecť. Keď sa okúpala videla, že aj Emily je už hore. ,, No dobré ráno, už si sa konečne dosprchovala?" Spýtala sa Emily. ,, Ano slečna" S blbím úsmevom sa na ňu usmiala a pustila ju do kúpelne. ,,Dobré ráno" povedala Sam a zívla si.,, Kde si bola v noci? A kde bol Josh!?" Spýtala sa Ashley. ,,No vieš no.." Sam sa začala červenať a hrať sa zo svojimi vlasmi. ,, Sam mne nič neujde, že si sním..." Povedala Ashley a prekrútila oči. ,,Tak ti si o mne myslíš, že som spala s Joshom?!! Ashley sa iba na ňu pozrela. Sam sa iba otočila a rozbehla sa do svojej izby. Vedela, že by to všetkým povedala. Po hodine sa všetci stetli dole na raňajkách. ,, Tak kam pôjdeme dnes?" Spýtala sa zvedavo Jess. ,, No mali by sme ísť na nákup. Je to dole. Je to dlhá cesta. Ale môžeme ísť na sánkach!!" Vykríkla s úsmevom Sam. ,, To je skvelý nápad" Vykríkla Jess. ,, Ale môžu tam ísť iba štyria." Povedala sklamane Sam. ,,Chodte vy baby mi zatiaľ narúbeme drevo" Povedal Mike. Chalani aj baby s tým súhlasili. ,, Idem sa obliecť." Povedala Ashley a išla do svojej izby. Potom sa všetky dievčatá postavili a išli do svojich izieb. ,, Tak páni budeme mať pánsku jazdu." Oznámil Mike. ,, Tak sme pripravené!" Povedali baby. Prvá vyšla Sam, Emily, Jess a nakoniec Ashley, ktorá sa usmiala na Chrissa a zamávala mu. Len čo sa zabuchli dvere Mike zjača na Chrissa. Tak čo ideme robiť?" Postavil sa Chriss.,, No jazdiť" Vykríkol Mike ,,Vieš, že baby pred chvíľou na sánkach?" Oznámil Josh.,, Kto hovoril, že ideme na sánkach?" Chalani sa na seba pozreli. No keď ich Mike zaviedol do garáže uvideli tam nijaký scooter. ,,COOL" Povedal Matt a usmial sa. Mike vyskočil na scooter. ,, Vieš s tým narábať?" Opýtal sa Josh. ,,No jasné" Odpovedal Mike a naštartoval scooter no vôbec nevedel ako sa s tím má narábať. Skoro zabil chlanov, ktorý lsa ledva stihli hodiť do snehu. Mike rýchlo vyskočil z scootru. Scooter nabúral do stromu.,, Sakra!!!" Vykríkol Mike. ,, No to vidím, že vieš s tím narábať. Smiali sa chalani. ,,No, ale ako to zamaskujeme?" Spýtal sa Mike. No zakopeme do snehu povedal Josh s úsmevom. ,, Potom povieme, že tu žiadny scooter nebol" Dodal a začal na scooter nabúraný v strome. Nakoniec ho zakopali a išli naspäť do tepla do chaty.


Until Dawn 2Where stories live. Discover now