Ráno sa všetci stretli pri raňajkách. Jess sa hnusne dívala na Ashley. A Ashley bolo zase do plaču. ,, Prečo máme na raňajky, emm čo to je?" Opýtala Emily. ,, Neviem našla som to v chladničke" ODpovedala Sam ,, Není vám čudné, že včera nedorazila tá pizza?" Opýtal sa Josh. ,, Mne bola moc čudná včerajšia noc však Ashley" povedala Jess a ešte hnusnejšie sa pozrela na Ashley. Na Ashley sa pozreli všetci. ,, Ja nemám chuť.." Povedala Ashley a odsunula tanier a išla do svojej izby.,, Ja idem za ňou" Odpovedal Chris. ,,oooo aký romantik!" Vykríkol Mike ,,Je to dva nula pre mňa" Povedal Mike a dal ruky na Jess ,, Čo!?" čudoval sa Chris. ,,Ty vieš čo" Nikomu to neprišlo na um len Chrisovy Mikovy a Jess. ,,Ty si blbý" Povedal Chris a išiel do izby za Ashley. Ashley sedela na posteli a pozerala sa do okna ktoré bolo oproti nej. ,, Môžem vstúpiť?" Spýtal sa Chris a vošiel do Ashelynej izby. ,, Myslíš, že som bláznon a mám ísť na psychytraju?!" Otočila sa rýchlo ku Chrisovy. Chris sa usmial. Sadol si k nej na postel a chytil ju za ramená. ,, Neboj sa..." Povedal Chris ale Ashley ho prerušila. ,,Teraz ma nikto nemá rád a Jessica už vôbec nie!!! A Mike bude na mňa naštvaný a.. a... " Hovorila Ashley s uplakanými očami. ,, Mika nechaj na mňa. Ten už má dva body" Povedal Chris ,, ČO!?" Začudovala sa Jess. ,,Ale nič" Povedal Chris a usmial sa. ,,Tak poď lady" Povedal Chris a vstal s postele. ashley s Chrisom išla dole za ostatnými. Bola obrovská chumelica. Zrazu ktosi zaklopal. Mike otvoril dvere a povedal ,,Pizza!!!" Všetci sa začudovali a išli k dverám. Bola tokrásna baba s hnedými vlasmi a hnedými očami. Vošla do vnútra. ,,Prepáčte zablúdila som" Povedala a dala si dole čiapku. Jej krásne dlhé vlasy prehodila a moc pekne až prílíš pekne sa pozrela na Chrisa. ,,Tu sú pizze" Povedala a dala ich na stôl. ,,Prosím môžem tu chvílu zostať kým prejde chujavica?" Poprosila. Všetci sa na seba pozreli. ,, No kludne. Pizze musíš vždy veriť" Povedala Sam a usmiala sa. ,, Ďakujem volám sa Jenny" Všetci sa jej predstavili. Ashley sa na ňu trošku hnevala lebo videla ako sa pozrela na Chris. ,, Si celá výmrznutá, bež si dať hore sprchu" Povedala Sam. Jenny išla teda hore. Jej Pizzerské oblečenie si dala na práčku. No potom sa naň pozrela. Otvorila okno a vyhodil ho. Potom si dala horúcu sprchu. Po pár minútach sa dala do uteráku a zakričala. " Emm....kto mi zobral oblečenie?!" Zakričala. Všetci sa pozreli na Josha. ,, Hej tentokrát v tom prsty nemám ok?" Povedal Josh. ,, Jenny ja ti požičám moje potom si ho nájdeš ok?" Povedala Sam a hodila na Chrisa svoje náhradné prádlo. ,, no šák šák bež jej ho zaniesťô Sam zamávala na Chrisa. Chris otvoril dvere do kúpelne kde bola Jenny v uteráku. Snažil sa nedívať. Chris jej to položil na práčku a furt sa snažil nedívať no Jenny tajne svoj uteráčik zhodila. ,, Aaaaa" Zakričala Jenny. Pod uterákom nič nemala a Chris sa nakoniec na ňu pozrel. Chris na ňu čučel ako na telku s footbalom s otvorenými ústami a viete ako pre chalanov znamená fotbal. No nakoniec vicúval a zatvoril dvere.
YOU ARE READING
Until Dawn 2
FanfictionChceli iba zabudnúť čo sa stalo minulý rok. Mysleli si, že to bude obyčajný príbeh no nevedeli, že to bude horšia ako predtým. Dúfam, že sa vám bude príbeh páčiť :-)