Jess a Mike prišli celý zahanbený dole na večeru. Všetci sa na nich blbo čumeli.,, Zlá správa" Prišla do jedálne kde všetci čakali na večeru. ,,Keďže sme nešli z babamy na nákup, tak nenbude ani večera" ,,ooooo" Všetci smutne pozreli. ,,OBJEDNÁME PIZZU!!!" Vykríkla Sam. ,,Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee"Všetci vykríkli a dohodli sa na 5 pizziach.Mike s Jess len tak sedeli na gauči. Furt sa hanbili, že ich načapali. Sam, Josh, Matt a Chris hrali karty a ostatný boli v Ashleynej izbe a rozprávali sa. ,, Baby niečo sov videla z okna, to preto som sa rozbehla do lesa" Hovorila Emily. ,, Ja som počula plač z druhého prehu" Povedala tiež Jess. ,,JA..ja..neviem" Povedala Ashley so slzami v očiach. Zarzu im do izby vtrhol Matt ako divoký jeleň. Ideme hrať fľašu, idete tiež?" Baby sa usmiali postavili z posteľe a išli dole si sadnúť dole. Roztočili fľašu. ukazovala na Josha. ,, No drahý Jožin z bažin, čo stebou spravíme." Povedal Chris, ktorý mu mal vymyslieť úlohu. ,,Pobozkaj Sam" Povedal Chris. ,, No problemu" Oznámil Josh a prutko pobozkal Sam, ktorá sedela vedľa neho. Po pár hodín, pizza nedorazila.,, Ja som unavený poďme spať" Povedal Matt ospalo. Všetci mu na to unavene prikývli. Všetci išli do svojich izieb. Asi o pol noci sa Ashley zobudila. Bola ako zhipnotizovaná. Išla dole do kuchyne. Vzala si najostrejší nožík a išla do Jesikinej izby. Jess spala ako zabitá. Ashley dala ruku s nožíkom hore a chcela s nožíkom zabiť Jess. Nožík už bol pri Jess ale v tom jej niekto chytil ruku. Naštvate sa naň ho pozrela no potom zistila, že to bol Chris. Ashley sa mu pozrela do očí a už nevyzerala ako zhipnotizovaná. Jess rýchlo zasvietila Keď zistila čo sa deje, že jej naj kamoška má nad ňou nôž a že jej Chris drží ruku, okamžite sa vystrašila. ,,ČO ROBÍŠ?!" Zakričala na ňu Jess. Chris jej pustil ruku. Ashley pustila nožík, ktorý padol na zem. Zakrila si pusu a splačom sa zabuchla vo svojej izbe. Jess sa s Chrisom na seba blbo čumeli. Chris zabuchol Jess izbu a vyšliel na chodbu. Potichu vošiel do Ashleynej izby. Ashley plakal na svojej posteli. Chris si k nej sadol. ,,Ashley, prečo si to skoro urobila?" Spýtal sa Chris a pozrel sa na ňu. ,,Ja nevie" Pvedala Ashley a zakryla si tvár rukami. Chris ju objal. Ashley prestala plakať a bola z toho šokovaná. ,, Chris ja sa bojím. Prosím zostaň so mnou cez noc" Povedala Ashley. ,, Bojím sa, že som námesačná alebo niečo také..." Povedala smutne Ashley. Chris sa na ňu usmial a povedal ,, Neboj sa budem cez noc pri tebe" Ashley sa usmiala a išli si obydvaja ľahnúť do Ashleynej posteli.
YOU ARE READING
Until Dawn 2
FanfictionChceli iba zabudnúť čo sa stalo minulý rok. Mysleli si, že to bude obyčajný príbeh no nevedeli, že to bude horšia ako predtým. Dúfam, že sa vám bude príbeh páčiť :-)