Príchod na chatu

499 20 5
                                    

Po roku sa Sam pozrela na fotku Hany. Spomenula si akú hrôzu prežili. Rozhodla sa, že všetkým zavolá a pozve ich na svoju chatu na horách. Je to dlhá cesta. Všetci s tým súhlasili chceli zabudnúť akú hrôzu prežili minulý rok. Po dlhej ceste sa Sam dostala na chatu prvá. Odomkla ju a pozasvecovala všetky svetlá. Po hodine sa dostala na chatu Emily. ktorá držala v ruke telefón a telefonovala. Za ňou bol Matt s jej kufrom a svojim, bol celý od snehu. Emily ho nemilovala, iba ho využíval. Po ňom prišiel Mike a Jess. Mike vyzliekol Jess bundu. Potom tam vtrhli Josh a Chriss. Dievčatá si tam niečo dohadovali a chalani sa pokúšali spraviť oheň. Konečne sa im podarilo spraviť oheň, keď v tom vrthla do chaty Ashley. Prutký vietor chalanom oheň zhasol.,,ALE NO!!!" Vykríkol Josh. Ashley bola celá vymrznutá. Len povedala ,,Zima zima zima" Matt sa postavil a išiel hore na druhé poschodie. Ashley si sadla a usmiala sa na Chrissa. Matt jej dal prikrývku. Emily sa naštvala, žiarlila na Ashley, že si ju Matt vôbec všíma. Keď Jess videla ako sa s tým ohňom chalani trápia len sa postavila prišla k ohni a zázračne zrazu vytriskol veľký oheň. Jess sa iba na chalanov blbo priškerila. A chalani boli nasraný, že zapálila oheň.,, Tak dievčatá ideme hrať Nikdy som..." Oznámil Josh. Dali sa do kruhu. Chriss sa napil a pozrel sa na Mika ,, Nikdy som nespal s Jess" povedal Chriss. Mike sa zahanbene napil. Nikdy som si perdol pred dievčaťom. Mike a Matt sa napili. Pozreli sa na Josha. ,, Ja som si nikdy neprdol pred dievčaťom" No zrazu niečo smrdelo,, Aha tak už áno" Na konci si rozdelili izby a išli do nich. Keď si Sam odomykala izbu schytil ju Josh za ruku a povedal ,,Sam si príliš krásna na to aby si bola v takej diere" Sam si ho vtiahla do izby, už asi viete čo sa stalo.


Until Dawn 2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora