Noc o prežitie

175 17 1
                                    

,,Vííííííí!!!" Kričali dievčatá na sánkach. No pred nimi sa objavili tri cesty.,, A kam teraz?" Povedala Ashley, ktorá sedela posledná na sánkach. ,, Do prava" Zakričala Emily. ,, Nie doľava!" Zakričala Sam keď videla, že sa blížia k trom cestám.,, Jak nechcete aby sme skončili v strome tak sa rozhodnite!" Zakričala nervózne Jess a zakryla si oči. Sam sa pozrela na Emily, ktorá sedela za ňou. Už sa blížili k stromu no Sam rýchlo a tesne zabočila do prava. Sam znervóznila. Videla pár stromov a vedela, že ide do lesa. Sánky zastavili. ,, Prečo sme zastavili?" Opýtala sa Ashley. ,, Neni tu kopec musíme kráčať peši. Ashley prosím ťahaj sánky potom ťa vystriedam." Povedala Sam a išla prvá. Ashley bola posledná asi 5 metrov za babami. Boli v lese z ľava aj z prava boli stromy. Ashley počula z lesa plač. Pustila sánky a povedala si ,, ak tam niekto je potrebuje pomoc. Potom vás dobehnem. Pustila sánky a išla do prava do hustého lesa. Prebrodila sa všetkymy kríkami až narazila na malé dievčatko v rožklbanom kabátiku. ,, Och dievča čo robíš v takejto zime tu?!" Rýchlo podišla k nej. ,,Hahaha" Dievčatko sa začalo smiať.Začalo byť väčšie a väčšie. Usmiala sa a malo obrovské zuby a krvavé oči. Chytila Ashley pod krkom a dívala sa jej do očí. Ashley sa najskôr mykala no keď sa jej pozrela do očí zaspala. Tá obluda ju hodila do snehu a v rýchlosti zmizla. Dievčatá zatiaľ si uvedomovali, že sa stmieva a začína byť obrovská zima. Dievčatá sa v lese stratili. ,, Baby ja neviem kadiaľ sme išli." Nemáme ani baterku!" Povedala Jess. ,, Ale mám mobil! Ale mám malý kredit môžem chalanom poslať SMS!" Baby sa rozjadostnili. Jess napísala Mikovi: prosim prid pre nas zacina sa stmievat je nam zima a nevidime kadial sme isli. len vieme ze sme isli do pravej cesty do lesa. s baterkou by ste mali vidiet nase stopy PS neni to zart. Mike si SMS prečítal. Chytro zavolal chalanov. Rýchlo sa obliekli a išli pre baby. Chriss držal baterku. ,, Kde je Ashley?!" Uvedomila si Jess. No potom všetkým došlo, že Jess tu neni.Chalani zbadali sánky. ,, Išli rovno!!" Oznámil Mike. No potom si Chriss všimol, že sú tam ďalšie stopy, ktoré idú do lesa. ,, Na Mike tu máš baterku ja idem tam!" A ukázal do lesa.,, Veľa šťastia potlapkal Mike Chrissa na rameno. Chriss išiel po stopách no zrazu tu stopi končili. Zrazu sa ho niečo zo zadu chytilo. Bola to Ashley bolá celá vymrznutá nemohla skoro ani kráčať, Keď to Chriss videl Hneď jej dal svoju bundu a vzal ju na ruky. ,,Bude ti zima..." Povedala ledva Ashley.,, Nech hlavne, že tebe neni." Chriss sa na ňu usmial a šiel po stopách naspäť. Zatiaľ chalani našli baby. ,, Mike prišiel si po mňa!" Zajasala Jess a skočila mu do náručia.,, Ktorá odišla z cesty. Chriss sa vybral do lesa po ňu." Povedal Mike. Baby sa všetky na seba smutne pozreli a Sam povedala ,, Ashley..." Josh sa na ne pozrel a usmial sa ,, Tak keď je s ňou Chriss nič sa jej nestane." Všetci išli domov. Po hodine netrpezlivo čakali kedy sa Chriss s Ashley vráti. No zrazu počuli, že niekto búcha na dvere. Otvorili a skoro všetkým vypadli oči. Bol tam vymrznutý Chriss iba v svetri a Ashley, ktorá bola skoro zamrznutá v Chrissovej bunde v Chrissových rukách. Baby rýchlo dali do ohňa viac dreva. Chriss položil Ashley Pred krb na gauč a prikryl ju svojou dekou. Chalani zatvorili dvere. ,, Vy ste tam čo robili!" Spýtala sa vystrašene Emily.,, Zajtra ti poviem." Povedal Chriss, ktorý sedel pri Ashley na gauči. Všetci išli spať do svojich izieb až na Chrissa, ktorý sedel na gauči pri Ashley.


Until Dawn 2Onde histórias criam vida. Descubra agora