Dobré ráno

156 14 2
                                    

Ráno sa prvá zobudila Jess. Zišla dole po schodoch a pozrela sa na Chrissa ako spí pri Ashley v sede. Pousmiala sa. No potom si všimla, že Ashley má na líci krvavý šrám. Jess sa rozhodla, že sa ide osprchovať kým je voľná sprcha. Potom sa zobudil Chriss. Zívol si a pozrel sa na Ashley. ,, Chriss?" Povedala ledva Ashley. ,, Ďakujem, že si ma zachránil. Keby nebolo teba už by som tam zamrzla." A usmiala sa naň ho. Chriss sa na ňu tiež usmial pohladkal ju. Priklonil sa k nej a dal jej pusu na čelo. Ashley sa ešte viac usmiala a zatvorila oči. ,, Dobré ráno slnko mojích očí!!!" Zaspieval Josh keď scházdal dole po schodoch. Chriss sa naň ho blbo pozrel. ,, Vyspal si sa dobre?" Spýtal sa Chriss. ,, No áno vyspal som sa do ružova" Chriss sa usmial a povedal ,, Vyspal si sa lepšie než so Sam?" Josh sa naň ho blbo pozrel. ,, No čo už sa prebrala?" Zišiel dole náhodou Matt. ,, Hej, ale je ešte stále unavená" Povedal Chriss. Dole sa zišli všetci na raňajkách. Až na Ashley. Chriss sa zo stola stále na ňu otáčal. ,, No tak Chriss. Je ešte unavená." Povedala Jess. Chriss prikývol a začal jesť.,, No kam ideme dnes?" Spýtal sa Mike. ,, A No ukážem vám drhý dámy a páni scooter!" Povedal Sam a uasmiala sa. ,, Zle sa ovláda. ale nebojte sa veim ako sa na ňom jazdí" Baby sa usmiali no chalani sa dívali na seba strašne divne. Keď boli naraňajkovaný všetci chalani išli hore aby vyriešili svoj problém so scootrom. No baby sedeli furt pri stole. No zrazu počuli vŕzgot gouča pozreli sa a Ashley sa pokúšala vstať. ,, No konečne si sa prebrala!" zajasala Jess. Ashley sa usmiala sa sadla si k stolu baby jej dali raňajky. ,, Prečo si tam išla?" Spýtala sa drzo Emily. Ashley sa na ňu pozrela a povedala ,, Ja neviem. Neviem čo sa stlo len viem, že prišiel po mňa Chriss a bola mi strašná zime nemohla som ani chodiť preto ma niesol" ,, Ashle môžeš sa pohybovať?" Pýtala sa Jess. , Hej, je mi fajn len som nevispatá ale to je tím, že som rozospatá" Usmiala sa Ashley. Chlani sa hore v Mikovej izbe dohadovali čo povedia Sam, keď zistí, že tam scooter není. ,, No máme šťastie, že sme ho zahrabali, ale zároveň máme smolu lebo keď bude jar no tak.." Povedal Matt a zahryzol si do pery. ,, Tak ich vezmeme na jazero sa korčuľovať!" Povedal Josh. ,, No Josh klobúk dole. Nevedel som, že vieš aj myslieť" Povedal Mike. ,, Tak poďme" oznámil Chriss a vstal z postele. ,, Babyyyyyyy!" Kričal zo schodov Mike. ,, No čo je?" Spýtala sa Jess. ,,Poďme readšej na jazero sa korčuľovať" Povedal Mike a usmial sa. ,, Dobrý nápad" Povedal Sam a usmiala sa. ,, No jak je iba madam Ashley dobre" Povedal Josh a pozrel sa na Ahley. ,, Je mi dobre!" Odvetila Ashley. ,, No tak poďme!" Povedal Matt. Všetci sa išli hore prezliecť. Po pár minút sa všetci stretli dole. Všetci isšli a Ashley zabuchla dvere. ,, Idem dozadu s Ashley nech sa zase nestratí!" Usmiala sa Jess a chytila Ashley. Pomaly išli až nakoniec dorazili k zamrznutému jazeru.


Until Dawn 2Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt