După o săptămână și ceva, am reevaluat ceea ce am scris și imediat am regretat că am pus scrisoarea în cutia poștală. Dacă tipul ăsta e un hărțuitor sau un obsedat sexual? O, Doamne, voi fi ucisă. Ce se întâmplă dacă el apare în casa mea? Mă va răpi? Mă va omorî? Își va mărturisi ciudata dragoste printr-un cântec? Prea multe posibilități și încă nu pot să-mi dau seama care e mai logică.
Azi e vineri și a trecut o săptămână și trei zile de când am trimis scrisoarea. De fiecare dată când n-am nimic de făcut sau devin distrată, mintea mea imediat revine la scrisoare și mă gândesc dacă voi primi vreodată un răspuns.
Niciodată nu-ți va răspunde, Izzy. Doar treci peste, îmi spune subconștientul meu. Evident, știu că ăsta e cel mai inteligent lucru pe care aș putea să-l fac. Dar încă nu pot să înțeleg de ce sunt atât de atașată de această scrisoare, de ce sunt așa de atașată să aflu cine e acest tip și ce are să-mi spună.
„La ce te gândești?" Un Joey enervant ciripește, neinvitat și nepoliticos.
„Nimic, Joey." Mi-am dat ochii peste cap și am luat creionul care era pe bancă.
"Sigur, pare că te gândești la ceva." Murmură el.
„Ei bine, n-o fac. Deci doar lasă-mă în pace." Îi răspund.
„Oprește-te din a fi așa rea, Izzy. Știu că joci foarte dur, dar la naiba." Eu, din nou, îmi rostogolesc ochii, dar de data asta îi ignor prostia. El, fără tragere de inimă, rămâne tăcut pentru ultimele 15 minute din oră, și când profesorul ne dă voie să ieșim, e primul care o face. Îmi ia ceva să mă ridic și să-mi adun lucrurile, în timp ce toată lumea nu știe cum să iasă mai repede. Când mai rămân doar câteva persoane, mă îndrept spre ușă și sunt ultima care iese.
_____
Cu fiecare pas pe care-l fac spre casă devin mai nervoasă. Oare poșta a ajuns? Oare mi-a răspuns? Ori nu-i pasă și e obișnuit cu e-mail-uri necunoscute? Dacă mi-a răspuns, ce a zis? Atât de multe întrebări îmi cutreieră mintea și nu pot să mă opresc din a mă gândi la asta.
Curând mă găsesc stând în fața cutiei poștale. M-am holbat reținută pentru o vreme, înainte de a o deschide într-un final. Mâinile mele au găsit o scrisoare cu numele meu, cam mototolită, dar ok. Și adresa este a lui.
Intru rapid în camera mea unde las toată corespondența pe pat, exceptând scrisoarea lui. M-am așezat la birou și am deschis scrisoarea, citind cuvintele care se aflau în ea.
Dragă Izzy,
Evident că putem să ne scriem! Ăsta a fost motivul pentru care mi-am pus adresa pe acel website.
A trecut un an de când am pus informațiile, deci am 20 de ani acum. Tu câți ai?
N-ai sunat deloc patetic. M-ai cucerit. Dacă nu te superi că întreb, pentru ce îți dorești un prieten prin corespondență? Te simți singură? Plictisită? Înțeleg dacă nu vrei să-mi spui, dar totuși mi-ar plăcea să știu, te rog.
Cu sinceritate,
Harry
Am zâmbit, iar apoi am apucat un creion și o coală de hârtie. I-am pus scrisoarea lângă foaie pentru a ști cum să formulez răspunsul.
Dragă Harry,
Mersi că ai acceptat să-mi fii prieten prin corespondență!
Chiar acum, am 18 ani. Dar voi avea 19 în 4 luni!
Motivul pentru care vorbesc cu tine este pentru că am simțit că ești o persoană cu care pot comunica ușor. N-am o persoană căreia să mă destăinui. Familia mea locuiește în altă parte a lumii, n-am prieteni la facultate, prietenii din liceu s-au împrăștiat prin lume din cauza facultății. Doar mi-ar plăcea să vorbesc cu cineva ca să nu mă simt ca un rahat complet.
Scuze că ți-am luat din timp și că acum ți-am scris problemele mele, probabil enervându-te. Nu ești nevoit să-mi răspunzi, voi înțelege dacă n-o faci.
Oricum, îți mulțumesc că mi-ai citit prima scrisoare. La revedere.
Cu sinceritate,
Izzy
Am împachetat scrisoarea, băgând-o într-un plic. După ce am terminat, am pus o ștampilă cu toate informațiile. Apoi, am mers afară din nou și am băgat-o în cutia poștală. Am ridicat micul steag, iar apoi m-am întors în casă.
CITEȘTI
Pen Pal (tradusă) H.S. - terminată
Fanfiction„Niciodată n-am intenționat să devin atașat de cineva pe care niciodată nu l-am întâlnit.” Cu acordul lui @theprincehes voi traduce această carte. Toate drepturile îi sunt rezervate ei, și numai ei. profilul ei: https://www.wattpad.com/user/theprinc...