-12-

191 24 3
                                    

Au trecut câteva zile de când am trimis scrisoarea și chiar nu am nimic de făcut. Casa mea e imaculată, nu am un loc de muncă, încă nu am școală, prietenii mei sunt toți ocupați cu treburile lor. Ce se presupune că ar trebui să fac?

Telefonul mi-a vibrat în buzunar, așa că l-am scos și l-am verificat, văzând că am un mesaj de la Harry.

Hey, ce faci astăzi, frumoaso?

-Harry

Am roșit la porecla lui, dar mi-am revenit și i-am răspuns.

De fapt, chiar nu am nimic de făcut. Tu ce faci?

-Izzy

După câteva minute, a răspuns.

Mă voi duce să vizitez un prieten apropiat, special :)

-Harry

M-am încruntat. Cine e "prietenul" special? E un băiat sau o... fată? E drăguță? Doamne, par atât de geloasă.

Asta sună drăguț, Harry. Distracție plăcută cu el sau cu ea.

-Izzy 

Mi-am lăsat telefonul pe canapea, lângă mine, înainte de a-mi trece mâinile prin păr, în timp ce am început să mă îngrijorez, fiindcă a scris prieten "special".

Am ignorat următorul mesaj al lui Harry, încercând în continuare să îndepărtez gândul cu el, alături de altă fată. Totuși, nu pot să o fac.

După o perioadă în care gândurile mi-au stat doar la asta, câteva bătăi s-au auzit la ușa din față.

M-am ridicat și mi-am făcut drum spre ușa din față, scoțându-mi-l pe Harry într-un final din minte, în timp ce m-am întrebat cine Doamne iartă-mă ar putea să mă viziteze.

„Bună, iubire." Am auzit vocea familiară aspră, profundă, înainte de a avea șansa să îl văd măcar.

„Harry, ce faci aici?" Am întrebat. „Am crezut că mergi să vizitezi un prieten special?"

„Nu mi-ai citit ultimul mesaj?" A întrebat, unindu-și sprâncenele.

„Nu chiar." Am murmurat. Și-a scos telefonul din buzunar și s-a încruntat pentru o secundă, apoi mi-a arătat ecranul, dezvăluindu-mi conversația pe care am purtat-o. În ultimul mesaj scria:

Vin să te vizitez, Iz. Tu ești singurul prieten special pe care îl am în viața mea :) x

-Harry

Zâmbetul mi-a apărut instant și am devenit frustrată de prostia mea. De ce am fost atât de îngrijorată?

„Intră." I-am zis, mutându-mă pentru a-i face loc. A intrat înăuntru și am închis ușa după el. „Ce te-a făcut să vii să mă vizitezi?"

„Cred că faptul că mi-ai lipsit spune totul." A replicat, înconjurându-mi talia cu mâinile sale și aducându-mă mai aproape de el. Am zâmbit și mi-am plasat mâinile pe umerii săi lați.

„Și mie mi-a fost dor de tine." A zâmbit, gropițele ieșindu-i în evidență. S-a aplecat spre mine, nasurile noastre atingându-se.

„Am pregătit o noapte minunată pentru noi doi." A vorbit după câteva momente silențioase. „Vom lua cina, iar apoi poate ne vom plimba. Cum sună asta?"

„Sună fantastic, Harry." Am spus, apoi i-am dăruit un sărut rapid pe buze.

„Asta nu mi-e îndeajuns." A murmurat, apoi s-a aplecat pentru mai mult. Am chicotit ușor, înainte de a-l săruta din nou, băgându-mi degetele în părul lui și jucându-mă cu degetele prin el. L-am tras puțin de păr, câștigând un geamăt mic de la el.

M-am retras pentru a-mi recăpăta respirația, dar s-a aplecat și mai tare, astfel încât a trebuit să mă depărtez și mai mult de el.

„Harry." Am chicotit. „Calmează-te."

„Scuze." A început să-și mestece buza de jos și și-a lăsat mâinile lejere pe lângă corp.

„Haide." Am spus. „Hai în sufragerie să ne destindem puțin." I-am apucat mâna și l-am condus în camera de zi.

-

„Harry." Am pocnit din deget în fața sa, pentru a-i distrage atenția de la televizor.

„Yeah?" Și-a întors capul spre mine și mi-a sărutat degetele care se aflau în fața sa. Am chicotit și mi-am îndepărtat mâna din fața sa.

„Când începe întâlnirea?" Am întrebat.

„O, deci e o întâlnire?" A întrebat jucăuș, ridicându-și o sprânceană.

„Nu-Nu este?"

„Bineînțeles că este." A chicotit. „Doar mă jucam cu tine. Rezervarea noastră este la 19:30."

„Atunci trebuie să mă pregătesc." I-am spus. „E un restaurant de lux?"

„Este." A replicat. „Am haine de schimb în mașină. Te superi dacă mă schimb în baia ta?"

„Evident că nu. Baia este după hol, la dreapta." Am zis. „Ne vedem imediat." M-am ridicat și la fel a făcut și el, dar mi-a prins mâna, înainte de a apuca să merg în cameră.

„Nu te stresa prea mult cu hainele sau cu machiajul sau cu părul. Ești perfectă." Mi-a sărutat tâmpla, apoi mi-a eliberat mâna.

„Îți mulțumesc, Harry. Ești așa drăguț."



Pen Pal (tradusă) H.S. - terminatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum