-5-

230 23 0
                                    

Mi-am aruncat toate hainele în coşul de rufe. Am pus toate vasele murdare în maşina de spălat vase, notându-mi mintal să-i dau drumul mai târziu. M-am asigurat că totul e curat în bucătărie şi în sufragerie, iar apoi i-am scris lui Joey, oferindu-i indicații spre casa mea şi zicându-i că poate veni oricând, atunci când e gata. Apoi am urcat în camera mea, m-am încălţat cu o pereche de papuci de casă, am luat toate cărţile şi am coborât pe scări.

După 20 de minute în care am copiat notiţele lui Joey, am auzit o bătaie în uşă. Am reuşit să mă ridic pentru a răspunde, întâmpinându-l pe Joey şi dându-i voie să intre.

„Simte-te ca acasă." Am spus în timp ce mă îndreptam spre canapea, așezându-mă lângă cărţile mele.

,,Înveţi o grămadă, Iz." A remarcat în timp ce s-a aşezat lângă mine.

,,Doar nu vreau să mă joc cu facultatea." Am explicat. ,,Şcoala nu e tocmai cea mai uşoară chestie pentru mine."

,, Şi totuşi, eşti cea mai deşteaptă fată pe care o cunosc."

,,Pentru că îmi dau toată silinţa." Am apucat cartea pe care el a adus-o şi am deschis-o. ,,Ai studiat totul?"

,,Am încercat, dar mereu am fost... distras." A replicat.

,,De ce nu încerci să subliniezi esenţialul? Şi ai putea să scapi de lucrurile care ți-ar putea distrage atenția."

,,De lucrurile care mi-ar putea distrage atenția? Cum ar fi?"

,,Cum ar fi tipurile de bomboane pe care le iubeşti sau modul în care telefonul îți bâzâie încontinuu, iar tu nu te poți abține să nu răspunzi. De asta noi nu o să ne folosim telefoanele în timp ce învăţăm." Mi-am fluturat telefonul în faţa lui. ,,Dă-mi-l şi pe al tău."

,,Telefonul meu? Nici vorbă." Şi-a scuturat capul. ,,E al meu."

,,Joey, nu vei reuşi să termini nimic dacă telefonul îţi va distrage atenţia în continuare. Pune-l pe vibraţii, iar apoi pune-l în mijlocul mesei." I-am spus, făcând acelaşi lucru. A suspinat şi a făcut cum am zis.

,,Chiar nu-mi place să învăţ." A momăit, holbându-se la pagina pe care am deschis-o.

-

După aproximativ o oră şi jumătate în care i-am pus lui Joey nişte întrebări şi le-am repetat, pentru că el nu răspunsese la niciuna corect, am decis că e timpul să luăm o pauză.

,,Poate că o pauză îţi va curăţa mintea şi vei reuşi într-un final să răspunzi la nişte întrebări." Am remarcat jucăuş, luându-mi telefonul de pe masă.

,,Hey!" El m-a ghiontit jucăuş. ,,Pot să răspund la ele! Eu nu îmi dau silinţa."

,,De ce nu o faci?" Am întrebat. ,,Cred că ai fi una dintre cele mai inteligente persoane din clasă dacă te-ai strădui mai tare."

,,Sunt distrat, ţi-am zis asta." S-a uitat jos, la picioarele sale.

,,Ce sau cine te distrage?" Am întrebat.

,,Tu." (notă: în engleză știți că vine "you", care se aseamănă cu ce spune Joey ca să iasă din situația stânjenitoare)

,,Poftim?"

,,Lou." A repetat, apoi şi-a scărpinat nasul. ,,Are cu mine cursul de teatru."

,,De ce nu o abordezi? Ştii tu, cere-i o întâlnire." Am zis.

,,Nu pot face asta." Şi-a scuturat capul. ,,Nu sunt genul ei, fiindcă e superbă. " Buzele sale au format un zâmbet, în timp ce a continuat. ,,Ştii tu, ea se enervează repede când fac glume, dar cred că e drăguţă când se supără din cauza asta. Iubesc să o aud vorbind. Are o voce foarte liniştitoare. Şi...are forme, ceea ce clar e un plus. Ea are un zâmbet frumos şi ochii ei sunt doar...wow." Şi-a aranjat părul cu o mână şi apoi m-a privit. ,,Nici nu ştiu de ce îţi spun toate astea."

,,Sună de parcă o placi cu adevărat pe această fată." Am comentat, plasându-mi mâna pe antebraţul lui.

,,Nici n-ai idee."

-

Joey a plecat după 2 ore, iar eu am pornit maşina de spălat vase, începând apoi să dau drumul şi maşinii de spălat, iar la final, făcând un duş.

Când am intrat în camera mea după duş, telefonul mi-a vibrat, anunţându-mă că am primit un mesaj.

Hey! Chiar îmi lipseşti, fato! Nu te-am mai văzut de când a început facultatea! Trebuie să ieşim neapărat după examenele finale!!!

-Jillian

Jillian: cu siguranţă cea mai bună prietenă a mea din liceu şi una dintre cele mai tari persoane. Am devenit prietene de prin clasa a şaptea. Când n-am intrat la aceeaşi universitate, amândouă am fost devastate. Dar facultatea ei e doar la câteva oraşe distanţă. Dacă mă gândesc, chiar n-am avut timp să mă întâlnesc cu ea de când colegiul a început, ceea ce e naşpa.

Cu siguranţă voi veni să ne întâlnim după examene :) Abia aştept să te văd

-Izzy


Pen Pal (tradusă) H.S. - terminatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum