-14-

187 23 2
                                    

A trecut aproximativ o săptămână de la întâlnirea perfectă, minunată cu Harry. Am zâmbit la acest gând, în timp ce m-am ridicat din pat, făcându-mi drum spre bucătărie. Mi-am făcut micul dejun și m-am așezat în fața televizorului.

După jumătate de zi, m-am încălțat cu niște papuci și am ieșit afară. Am verificat poșta și am scos toate plicurile, alături de o cutie micuță. Nu am comandat nimic, deci probabil cineva mi-a trimis un cadou. Dar mă întreb cine. Am scuturat-o și m-am întors în casă, în timp ce am verificat conținutul pe care îl aveam în mâini. Când m-am uitat la cutie, am văzut că e de la prietenul meu prin corespondență. Am zâmbit și am deschis-o, scoțând scrisoarea și desfăcând-o pentru a o citi.

Dragă Izzy,

Doar pentru că am niște mușchi, asta înseamnă că sunt puternic?

Îți mulțumesc pentru toate urările de bine! Asta înseamnă foarte mult pentru mine. Sper că va fi un magazin grozav, am de gând să muncesc foarte mult la el.

Fata și cu mine am ieșit la cină și am avut o noapte uimitoare! Acum suntem oficial împreună. Ea mă face foarte fericit, Izzara. Cred că sunt mai fericit decât am fost vreodată. E minunată. Aș putea să vorbesc despre ea încontinuu.

Apropo, ți-am trimis un lănțișor. Mi-ar plăcea să-l porți, dacă nu te superi?

Cu sinceritate,

Harry

Am desfăcut cutiuța mică și am deschis-o, scoțând un lănțișor de argint cu un avion. Am zâmbit și mi-am pus lănțișorul, apucând un stilou și ceva hârtie.

Dragă Harry,

Mușchii te fac puternic. Cel puțin, așa cred haha

Sunt sigură că magazinul tău de muzică va avea succes! Poate te voi vizita când îl deschizi, yeah?

Mă bucur că ești atât de fericit! Chiar meriți asta, fiindcă toată lumea merită să fie fericit. Cine știe, poate ea e aleasa.

Port lănțișorul în timp ce îți scriu. E foarte drăguț și chiar îmi place, așa că îți mulțumesc foarte mult. Dar ce te-a determinat să vrei să mi-l trimiți mie? De ce nu i l-ai dat iubitei tale?

Cu sinceritate, 

Izzy

Am împăturit hârtia, băgând-o într-un plic, și am pus o ștampilă. Apoi, am scris adresa și m-am îndreptat spre ușă. Când am deschis ușa, am găsit pe cineva special stând în fața ei.


Notă: PAM PAM




Pen Pal (tradusă) H.S. - terminatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum