-9-

220 26 2
                                    

Bătăi consistente și zgomotoase în ușă m-au făcut să mă trezesc. Am oftat frustrată, în timp ce m-am ridicat din patul confortabil și mi-am făcut drum spre ușa din față. Am spionat pe vizor, găsindu-l pe Joey stând la ușa mea, baricadând-o cu bătăi ale genunchilor.

Am cedat, deschizându-i ușa și holbându-mă la el, care, evident, era o persoană matinală.

„Ei bine, salutare." Mi-a dăruit un zâmbet cald. În loc să-i returnez gestul, m-am încruntat amenințător la el și mi-am pus brațele la piept.

„Ce faci aici la..." Am început interogatoriul, apucându-i brațul și privind ceasul care indica ora. „9:16 dimineața? E vacanța de vară, pentru numele Domnului!"

„Bună dimineața și ție." A chicotit.

„N-am dispoziția necesară pentru a-ți suporta atitudinea veselă." Am stabilit, apucând marginea ușii, fiind pregătită să o închid.

„Ce zici să merg să-ți iau niște cafea?" A sugerat. „Asta te-ar putea trezi."

„Ce zici doar să pleci și să mă lași să mă odihnesc?" Mi-am dat ochii peste cap. „Nu am nevoie de cafea. Vreau doar să dorm."

„Nu trebuie să fii așa irascibilă." A remarcat, holbându-se în pământ câteva secunde, înainte de a-și ridica privirea spre mine.

„Scuze." Am murmurat, simțindu-mă prost pentru ieșirea mea nepoliticoasă de mai devreme. „Poți intra, dar trebuie să-mi faci niște brioșe sau ceva." Colțul gurii sale s-a ridicat într-un zâmbet micuț, înainte de a păși înăuntru. Am închis ușa, în timp ce acesta și-a făcut drum spre bucătărie.

Mi-am privit ținuta: pantaloni de pijama largi, roșii, cu dungi negre, și un top gri micuț. Poate că o schimbare a hainelor m-ar ajuta.

„Hey, Joe, mă duc să-mi schimb hainele. Mă întorc imediat." Am mers spre capătul scărilor. „Te rog, nu-mi arde casa."

„Nu promit!" A zis, fredonând.

M-am grăbit în camera mea și am apucat câteva haine decente, o pereche de blugi skinny și o bluziță gri. Mi-am prins părul într-un coc dezordonat, de vreme ce nu aveam chef să am de-a face cu el, și doar pentru că am companie, m-am dat cu puțin rimel. Mi-am apucat telefonul de pe masă, înainte de a coborî scările din nou și a intra în bucătărie. Joey verifica ceva care era în cuptor, îndoindu-l în jos și verificând conținutul aparatului.

„Faci brioșe?" Am întrebat, în timp ce mi-am făcut drum spre unul dintre scaune și m-am trântit pe el.

„Da." A rânjit mândru. „Izzy, cum îți poți permite o casă așa de minunată?"

„A fost a bunicilor mei. Când bunicul a murit, bunica deja era pe moarte, așa că mi-a lăsat-o mie. Pământul și casa erau deja plătite, așa că ei știau că va trebui să mă ocup doar de lumină, apă și alte mărunțișuri." I-am explicat, zâmbind la amintirea lui Mee-Mee și a lui Pops.

„Îmi pare rău pentru pierderea ta." A șoptit.

„E în regulă. A trecut ceva timp." Mi-a transmis un zâmbet apologetic, înainte ca telefonul să-mi vibreze în mână. M-am uitat în jos, pentru a vedea că am un mesaj de la Harry.

Bună dimineața!

-Harry

Am zâmbit datorită mesajului, apoi am răspuns. Am conversat o vreme, chiar și după ce brioșele au fost terminate, iar Joey și cu mine terminasem de mâncat. Am vorbit încontinuu cam o oră, apoi mi-a trimis asta:

Pen Pal (tradusă) H.S. - terminatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum