Epilog

233 31 4
                                    

Au trecut trei ani de când eu și Harry am descoperit că suntem prieteni prin corespondență. Am avut parte de momente frumoase în majoritatea timpului, excepție făcând cele câteva dăți în care ne-am ciondănit, totuși rezolvându-ne neînțelegerile la final. Relația noastră e la fel de puternică ca întotdeauna.

Acum trăim împreună în casa lui, iar magazinul de muzică e un succes. Are așa de mulți clienți în fiecare zi! E foarte mândru de magazinul său, iar eu sunt mândră de realizarea sa.

„Iubito, la ce te gândești?" Harry m-a interogat, în timp ce a venit spre mine, înconjurându-mă cu brațele sale, sărutându-mi umărul.

„La tine." Am zâmbit, înconjurându-i gâtul cu brațele.

„Amuzant, fiindcă și eu mă gândeam la tine." Mi-a oferit un sărut rapid, apoi a rânjit. „Voiam să-ți spun că mă voi duce la salon pentru a-mi aranja părul."

„O, nu vreau să te tunzi." Mi-am țuguiat buzele, apoi mi-am trecut o mână prin părul său cârlionțat. „Îmi place lung."

„Doar mi-l aranjează, babe." A chicotit. „Nu fi așa." Mi-a oferit alt sărut rapid, făcându-mă să rânjesc larg.

„Bine." Am replicat. „Te duci la magazin după aceea?"

„Mă gândeam să trec puțin pe acolo, dar doar pentru un minut, iar după aia mă întorc înapoi." Mi-a zis. „Dar trebuie să plec." M-a sărutat drăgăstos. „Te iubesc."

„Și eu te iubesc." Cu asta, m-a lăsat și și-a luat paltonul din cuier, apoi a ieșit pe ușă.


notă: Vă mulțumesc pentru toate voturile și pentru toate comentariile, au contat foarte mult :)

Pen Pal (tradusă) H.S. - terminatăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum