Yk/3

31 2 8
                                    

Ufak bir not.... Öncelikle belirtmek isterim ki çisil ve asya gerçekte var ve bbenim değerllerim ve bu bölümde gelick olan jale de gerçekte kuzenim bitanem.iyi okumalar.😘😘😃😃

Evet yine yeni yeniden (sıralaması bölemidi aq bilmiyorum shkamahs)
Boktan bir okul hayatına adım atıyoruz.Çisil ve asya aynı sınıftalar ama ben onlardan farklı sınıflardayım. Off nolet olsun (sudicorna selamlar). okul yetmezmiş (!) gibi.

sınıfıma adım attım.Evet ve ilk adımda yere yapıştım ve telefonum çaldı. Biliyorum cenabetim.Arayan; gız gardaşım. Allah Allah jale beni neden arar açıp öğrenek bari.Ama önce piçlik.Aradığı gibi açtım.Biraz konuşmadan bekledim.Sonra kapadım.Zaaaa kontörü gitti. Ama tekr aradı.Shkamaha sövücek.

"Lan amına kodumunun salağı.Piç kontörüm gitti lağğn.Allah belanı vermesin.Kahretsin dua et kıyamıyoruö yoksa bela okurdum.Siktiminin kızı.Ay çok tövbe teyzeme laf yok."

"Lan sus beynim sikildi burda salak ya sokuk."

"Ama o kontörler bana izmir'de lazım olucak."

"Haa ne noluyoz bi bekle sen izmir 'e mi gelcen?"

"Tabisi aplan büyüdü.Ve izmir'e geliyor.(dedi.ikna etmek için babasına yalvaran ve abisinden dayak yiyen kız.haa unutmadan annesinin her yerni ovan temiZlik+yemek yapan kız.)"diye eklemeyi unutmadı.

" sus len sen yeter ki gel senin aplan zengin sen ne istersen alır."

"2000 sms 1000 dakka 4 gb internet!"

"Ya tabi canım donumuda istermisin?"

"Güzelse neden olmasın.Ay hoşt be.Benide bozdun kapat hadi.haa 1saat sonra uçağa binicem.Ve 1 saat sonra inicem almaya gelmezsen sikerim tamam mı kuzum iyiy girmeli dersler"

Ayyy jale geliyo.kimseye aldırmadan sevinç dansımı yaptım.Sınıftaki insan parçalarının bazıları ben düştüğümden beri beni izleyip gülüyorlardı.Onlara asker selamı verdim.Ellerini yumruk yapıp kalplernin üstüne koyup hep bir ağızdan "bacımsın" dediler.

Bu sırada hoca geldi. jale'nin dediği gibi hayırlı girmeler.

*************

Tam tamına 10 dakkadır .Havaalanında. Jaleyi bekliyorum.Benim için fazla taam mı?

Ha bi uçak geldi.Tam önümde durdu.Saçlarım geriye doğru uçarken öne doğru yürüdüm.Ayy bi götüm kalktı bi götüm kalktı.

Ama jale götoşu geldi.Bana hayvan gibi sarıldı yere düştük.Ayyy götm diyip bende sarıldım.Ve en sonunda ayrılıp havaalanından ayrıldık.Dolmuşa bindik.Çünkü amk fakirleriyiz.Sonra eve geldik.Jaleyle çoook güzel anılarımızın geçiceği yere.Yüzümde sinsi bir sırıtış oluştu.

Selin &jale 'li günlere hazır olun

YAK HERŞEYİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin