Jaleyle salonda oturmuş,asya ve çisil'in gelmesini bekliyoruz.Jale kolundaki saate bakarken ve bir yandan saate aşkla bakarken gözlerimi devirdim.
Jale ve saatlere olan aşkı!
Beş dakika daha bekledikten sonra oflamaya başladım.Beklemek ne kadar da çok (!) severdim öyle.Ben ya sabır çekerken zil çaldı.
"Kak kız sen kapıya bak."dedim jaleye doğru.Bana sesli bir nah çekip başıyla kapıyı işaret etti.Bende başımı hafif geriye atıp orta parmağımı kaldırdım.
"İyi arkadaşların gelmesin sen bilirsin." Dedi.omuz silktim birazdan kalkıp açıcaktı nasıl olsa.
Kapı artık kulağımı sikmeye başlarken "kapıyı kırın aq kalkamam" diye bağırdım.
Jale bana "tescilli mal" dedi. ve kalkıp kapıyı açtı.
Zafer diyip dans edesim geldi ama üşengeçliğim el vermedi.
Çisil "ne bağırıyon kemçük ağızlı üşengeç" dedi.Ve pufumun üstüne oturdu.Oha ama benim pufum o!
"Kaldır kıçını."kıçını kaldırdı.Hafifçe yükseldi.Ben kalkıcak sanırsam geri oturdu.Resmen götünden feyk yedim.
Aklımdan thug life müziği geçti ve götüne hayali şapka ve sigara yaptım.Bu gülmeme sebep olurken kendime "yılın malı"ödülü verdim.
Kızlarla ne yapalım diye düşünürken asya birden "kızlar gecesi" diye bağırdı.Hepimiz sevinçle onayladık.Kızların hepsi zaten tanışıyorşardı.Ama pek yakından değildi.Çok iyi anlaşmışlardı.hemen pijama giydik kendimize bişeyler hazırladık ve terasımıza minder koyarak yayıldık.
Hepsi bişeyler anlatmaya başladı.Jale Çınar diye birinden bahsetti.Asya Ekin, çisil onda yok şaka lan şaka taş gibi hatun ondada Emir diye biri.Ama kızlar pek bişey hissetmiyolarmış.Çocuklar peşlerindelermiş.
Hepsi bana dönünce en tatlı halimle geçiştirmeye çalıştım.Geçiştirdiklerinde "illa ezceniz amk yok işte" dedim .
Bir yandan gülüp bir yandan "inanmadık" bakışı atıyolardı.Pislikler.
"Neyse."dedim"uyuyalım".hepsinden onaylayan mırıltılar yükselirken yatçakları yerleri gösterdim.
Bende yatıp uyudum.Yarın jaleyi biZim okula kayıt ettiricektik.Güzel olucaktı. Ben jaleyi çok seviyordum.onu muşmula onu!
Sabah 7:00 de kalktım.Saat gibi kızdım.Kaçta kallkçam diyorsam o saatte kalkardım,şaşmazdım.
Bizim kızları uyandırmak için şeytanice planlar vardı aklımda.
Önce jaleyi tabiri caizse suladım.İlk baş bana kızdı.sonra ona planımı anlattım.Oda şeytana güldü ve Asya'nın odasına daldık.Asya tabiri caizse azıma sıçardı.ona o kadar kötü bişey yapmıcaktım.Asıl eğlence çisildeydi.
Asya'nın uykusu derindi.Yüzünü palyançoya çevirsek anca uyanınca fark ederdi.
Hemen uygulamaya başladık.İşimiz bitince resmini çekip çıktık.Sessizce.Az beklesin uyanınca koyar amımıza...
Çisil'e geldik.Jale kıkırdayıp ağda bandını uzattı.bende ellerimle ısıtıp çisilr yaklaştım.Ağdayı koluna koyup az bekledim zamanı gelince çektim.
"Amınıza koyim zamanı gelmedi çok çıkmamıştı."....
O hala sayarken biz hayvan gibi anırıyorduk.
En sonunda asyanın ayarları cezaları çisil'in tehditlerinin korkusu ile okula geldik.
Birkaç sıkıcı dersin ardından daha fazla dayanamayıp etkinlik salonuna gittim.
Resim çizmek ruhumu aydınlatıyordu.Sıkıntımı alıyordu. ve diğer herşeyle birlikte uzaklaşıyordu benden.
O sırada bir ses duydum.Bir erkek sesi.Omuz silktim.Ve bir masaya oturdum.O çocuğun sesini dinleyerek resim yaptım.
Acayip güzel sesi vardı.En sonunda dayanamayıp yanına gittim.Beni görünce şaşırsada "ne vardı?" Diye sordu.
"Sesin çok güzeldi."
"Biliyorum.İlk söyleyen sen değilsin."
Gözlerimi devirsemde "bende resim çiziyorum."dedim.
Banane bundan der gibi baksada önce "güzel" dedi.Gülümsedim.Gülümsedi -zorla-
Bu çocuk şuan bana bir yerden tanıdık geldi.düşün düşün.Haa çarptığım çocuk.
"Ben ayza" dedim."çağlar" dedi o da.
Çağlar mı ? Kendimi tutamadım ve kahkahalar atmaya başladım.
"Adımın komik olduğunu sanmıyorum."
Kahkalarımın arasından konuştum çavdar ekmeği!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAK HERŞEYİ
Chick-Lit"Siktirtme belanı ufuk.Bırak kızı." "N-nolur g-gi-gidelim." Dedi kendisinin bile duyamayacağı bir sesle. Ama önce belindeki ve bacağındaki elleri sonrada havalandığını hissetti.Demekki duymuştu.Ama kız onada güvenemiyordu. "Her zaman cesur ol ufak...