Tomna , luna septembrie . Unii considera ziua asta inceputul unui an scolar nou dar altii considera ca e drumul catre inchisoare.
Ma numesc Sakura Haruno am18 ani, parul lung pana in talie , ochii verzi ca doua pietre pretioase si niste forme bine conturate de aceea baieti se dau mereu la mine dar mereu primesc un mare si frumos NU.In rest veti afla mai multe pe parcurs.
Ma imbrac in niste blugi stramti de culoare albastra rupti , o bluza de culoare roz cu un craniu negru pe ea si o jacheta de piele neagra iar in picioare imi iau niste botine cu toc in stil tenisi apoi ies din casa si ma indrept spre scoala .Cand ajung in fata portii ma intalnesc cu Hinata prietena mea ce mai buna . Ea are ochii indigo si parul brunet cu nuante de albastru iar ea purta niste colanti negri o bluza alba putin decoltata si un pluover negru cu gaurele pe deasupra .
-Hei , Sakura ,ce mai faci?
-Bine !Ce mai e nou?
-Nu ai auzit ?! O sa avem un coleg nou si cica ca sa nu fie exmatriculat de la scoala se muta de la an la an la alta , in rest mai stiu ca este foarte bogat si il cheama Sasuke Uchiha.
- Ooo , deci e genul ala de papusel fitos si arogant , dar in fine il imblanzesc eu cum am facut cu toti pana acum.
- In fine hai in clasa!
- Ok
Ma indrept spre clasa mea cu Hinata in dreapta . Cand intru clasa era goala . Perfect pot sa ma asez in ce banca vreau . Ma asez in a treia banca de pe randul din mijloc , apoi imi scot telefonul din buzunar ,un iphone 6 alb si imi bag castile in urechi ascultand muzica mea preferata .
Peste ceva timp toti colegii erau in clasa dar cel nou lipsa iar chiar atunci usa se deschide si pe ea intra ...
Va urma ..
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit
RomanceAcest capitol contine scene romantice , nu este preluat de undeva este original scris de mine . Va doresc o lectura placuta . :) Apropo sunt incepatoare .