Capitolul 12.

55 1 0
                                    

                         El mi-a dat o palma peste fata , apoi am inceput sa tip iar el mi-a bagat o soseta in gura , mi-a dat bluza jos si incepu sa ma sarute pe abdomen apoi mi-a dat si sutienul si a inceput sa mi maseze iar eu ma zbateam si incercam sa scap de el dar era  prea greu si mai aveam si soseta in gura , imi saruta sanii iar de unul chiar m-a muscat ceea ce m-a facut sa ma zbat si mai tare . Cobora din ce in ce mai mult cu saruturile iar eu ma zbateam la fel de mult . Imi daduse pantalonii jos si incepu sa ma sarute pe abdomen , mai aproape de locul ascuns ,ma sarut pe coapse , ma mai si lingea , eu incercam sa ma zbat si sa il lovesc cu picioarele iar cand vru sa imi de-a chilotii mi-am strans picioarele ca sa nu ii poata da si sa se intample inevitabilul, incepusem sa plang de mult deoarece mai avea putin si imi dadea chilotii jos. Incerca sa ma zbat dar fara efect era atat de greu , am observat ca isi scoase ceva din buzunare , era un prezervativ , iar eu cand l-am vazut am scuipat soseta din gura si am tipat cat m-au tinut plamanii , ceea ce speram sa ii trezeasca pe mama si pe tata , dar din fericira au sarit din pat si au dat peste mine plangand si peste copilul partenerilor lor de lucru peste mine care eram aproape dezbracata . De atunci mama a rupt orice legatura cu familia Uchiha care din pacate si Sasuke facea parte din ea , dar ma intalneam cu el pe ascuns . Peste opt  luni s-a intamplat inevitabilul , mama ai tata cum copilul trebuia sa se nasca peste o luna iar ei nici nu voiau sa auda de Sasuke fiind tatal lui ma obligase sa ma casatoresc cu un alt baiat mai mare ca mine cu  noua ani ceea ce nu imi convenea de loc : era urat , era prea mare , era prea orgolios , si Nu IL PLAC!!!. Mama hotarase sa ne casatorim dupa ce nasc copilul adica peste o luna si ceva . Cand am aflat ca trebuie sa ma casatoresc cu Kabuto pentruca asa il chema , am mintito pe mama si am fugit pana la Sasuke , care ma intampina cu un zambet si ma intrebase ce am patit.II spun ca vreau sa fugim inpreuna pentruca mama vrea sa ma casatoresc cu Kabuto insa el fu de acord cu o contitie :dupa ce nasc copilul. Eu spun ca e ok si ma duc acasa si imi fac o baie calda .

                                                                                               *

                         Sunt in spital si astept sa mi se aduca copilul deoarece nascusem .Vad o asistenta care vine spre mine  dar avea ceva mic in mana inconjurat intr-o  fasa alba care imi spune ca nu are nimic este perfect sanatos .Il iau in brate si vad ca seamana leit cu tatal sau . Cand ii dau sa manance pe usa intra Sasuke care ma intreba daca e fata sau baiat iar eu ii spun fata , ma felicita si ma intreaba daca poate sa il ia inbrate iar eu ii spun ca da . Il dau tatalui ei dar dupa ce il tine cateva minute imi spune ca trebuie sa plece pana nu se trezeste mama care era pe hol iar el mi-o da pe micuta  si fuge afara . 

Iubire fara sfarsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum