Sa il sarut pe Sasuke iar toti inclusiv eu striga CEEE?? dar na ce sa faci provocarea e provocare . Ma apropi de el din ce in ce mai mult si il sarut incet pe buzele sale moi si catifelate apoi ma despart de el si ma duc la locul meu. Sticla se invarte din nou si cade la Neji si Sasuke .Neji il
provoaca pe Sasuke saisi dezvaluiasca sentimentele pt mine . Iar eu raman ceva gen O.o . Iar toti incep sa rada de mine , de persoana mea dar mai mult de fata mea. Sasuke incepe:
-Sakura esti o bunaciune de fata si nu mai pot de dragu' tau ! si isi musca buza de jos cand se uita la decolteul rochiei.
Eu raman iar muta de uimire , cum a putut sa zica asa ceva , e un nesimtit !! Dar recunosc m-am indragostit de el dar nu va afla pana nu imi dau seama daca simte ceva pentru mine.Jocul a continuat pana la ora 2 iar petrecerea s-a terminat la ora 5 doar Sasuke , Naruto si Hinata au dormit la mine dar nu stiu cum am ajuns eu pe canapea cu capul pe pieptul lui Sasuke. Ma trezesc din cauza a sunetelor unor rasete iar cand deschid ochii Naruto si Hinata ne faceau poze si radeau. Nu imi venea sa cred m-am ridicat val vartej la ei si i-am luat aparatul din mana si am sters toate pozele facute. Le dau inapoi aparatul si ma uit spre Sasuke dormea atat de dragut , doamne chiar s-ar putea sa ma indragostesc de el , dar dabia il cunosc de o zi , se poate sa fie dragoste la prima vedere? chiar nu stiu dar sper ca nu este doar fizic . Dupa ce au plecat toti acasa m-am dus in camera mea si m-am imbracat cu o pereche de blugi cu lanturi un tricou alb taiat la spate si niste tenisi negri . Dupa ce ma imbrac ma duc la scoala unde sunt intampinate de Sasuke care ma astepta in fata portii .
-Hei!
-Hei , Sakura ! Vreau sa vorbim ceva serios in legatura cu noaptea trecuta.
-Aamm, a fost o greseala .
-Mie nu mi s-a parut a fi o greseala !
-Sasuke ...
-Sakura raspundemi!
-Ce vrei sa iti spun Sasuke ca de cand ai venit la scoala asta mi-a placut de tine si credeam ca esti un arogant dar am ajuns sa te cunosc si sa imi dau seama ca te ...
- Ca te ce?
- Ca te iubesc ! In sfarsit am spuso , mi-am luat o piatra de pe inima dar oare nu o sa ma mai bage in seama si o sa ma creada o nebuna?
- Si eu te iubesc Sakura ! Vrei sa fi cu mine??
-Daa!! raspund bucuroasa si apoi ma lipeste de gard si incepem sa ne sarutam cand suntem intrerupti de Hinata care tuseste sarcastic ca sa ne atraga atentia.
Ma despart de Sasuke si intru cu Hinata in scoala cu Naruto in spatele nostru. Ne punem in banca si il asteptam pe profu.
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit
RomanceAcest capitol contine scene romantice , nu este preluat de undeva este original scris de mine . Va doresc o lectura placuta . :) Apropo sunt incepatoare .