Capitolul 2.

123 5 0
                                    

Pe usa intra Ino p******a scolii care se culca cu toti baietii din scoala si cu anturajul ei de doi lei . Merge ce merge si se pozitioneaza fix in fata mea si incepe :

-Hei t*******a mica sa nu cumva sa te sa te atingi de colegul cel nou ca te fac praf , auzi?

-Ma lasi scumpo , tocurile mele sunt mai inalte ca standardele tale .

- Hm. Haideti fetelor sa mergem!

Se indreapta catre ultima banca apoi eu imi intorc privirea catre usa asteptand sa se deschida si pe ea sa intre profu cu colegul nou.Imi pun castile inapoi in urechi apoi atipesc putin dar zgomotul usii ma trezeste .Cum credeam pe usa intra domnu cu un baiat in urma lui .Baiatul era frumuse cu ochii negri si parul ca abanosul si un corp bine facut . Domnul il pune sa se prezinte :

- Ma numesc Sasuke Uchiha si am 18 ani iar restul nu va priveste .

Apoi se aseaza in spatele meu langa Naruto.Naruto este un baiat taree nebun de care ii place Hinatei dar el nici nu isi da sama deoarece Hinata isi ascunde bine sentimentele in fata lui.Ma intorc cu fata la el si observ ca Naruto se uita la el ca la masini straine . Eu ii examinez fata si observ ca era foarte frumos , avea trasaturi fine. Profu incepe sa vorbeasca el pe acolo pana se suna si ne spune ca putem pleca acasa dupa ce ne-a dat manualele .Ma indrept catre parc cu Sasuke , Naruto si Hinata. Si se pare ca Sasuke a devenit bun prieten cu Naruto apoi el ne-a prezentat si pe noi si dupa am ajuns prieteni. Mergem ce mergem apoi ne asezam pe o banca langa lac toti patru si incepem sa discutam despre diferite chestii.

*

Ma aflu in patul meu cu laptopul meu de la apple in rate impartind invitatiile la petrecera care eu o organizez cu ocazia ca a inceput scoala . Parintii mei sunt plecati ca de obicei in america si na locuiesc singurica. Eu+o casa mare+tinuta mea noua+Sasuke=petrecere . Imi iau pe mine o rochie rosie neagra stramta pe corpcu doua palme mai sus de genunchi si cu un decolteu mare , ce pot sa zic am cu ce ma mndri. Niste pantofi de aceeasi culoare , un lantisor de argint sofisticat , niste cercei tot din argint cu diamante reale (l-am primit de la mama mea) iar parul il las liber si il ondulez la varfuri.Apoi ma machez putin si dupa suna soneria asta insemnand ca au venit invitatii . Deschid usa si ma dau la o parte sa nu fiu calcata in picioare de invitati.

*

Sunt in baie imi refac machiajul , muzica suna la maxim si toti invitatii dnseaza de mama focului . Ies din baie si il observ pe Sasuke beat mort care vine spre mine amenintator.Ma ia de mana si ma trage sus in camera mea . Ma tranteste in pat se urca pest mine si incepe sa ma sarute nebuneste iar eu nu stiu de ce ii raspundeam cand sa imi deschida fermoarul rochiei se ridica de pe mine si isi cere scuze iar asta ma facea sa realizez ca nu era beat . Iese din camera si se pierde in multime. Eu raman putin si ma gandesc ce pisici se intamplasera . Ies din camera si incep sa intreb cine vrea sa joace adevar si provocare . Temari ,Shikimaru , Choji , Sasuke , Ino , Naruto , TenTen , Neji si eu n-am dus in sufragerie ne-am pus in cerc am luat o sticla de pe masa si am invartito si a picat la mine si Naruto.Eu aleg provocare iar el spune ca ma provoaca sa il sarut pe ...

Va urma ...


Iubire fara sfarsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum