Acum ma gandesc la mesajul care mi la trimis Sasuke inainte sa ma insele cu Ino . Sa ma mai duc in parc sau nu ? Dar cum am mai zis daca nu risti nu castigi, deci ma duc . Ma imbrac intr-o maieu de culoare verde decolatat niste pantaloni scurti foarte scurti si hanoracul meu negru cu dungi albe apoi ies afara si ma indrept catre parc.Ma gandesc daca am facut alegerea corecra sa ma duc dar chiar vreau sa ii aud scuza , poate o fi una bine intemeiata . Ajung in parc si ma intalnesc cu Sasuke .
-Saku , nu ma sarutam cu ea , ea a sarit pe mine doar ca sa te faca sa plangi eu nu o iubesc , eu pe tine te iubesc din toata inima mea ! Te rog , te rog , te rog iartama ! -Mmmmm... Si mie ce imi iese daca te iert?spun eu zambind . -Secret ! -Ok esti oficial iertat. Pana la urma toata lumea merita a doua sansa ! Incepe sa ma sarute cu foc iar eu ii rapun la saruturi. Apoi ma ia de mana si fuge intr-un loc mai retras , unde acolo intra in niste tufisuri si ce sa vezi o poiana plina cu flori multicolore . Nu putea fi vazuti de nimeni. Incepe sa rupa un trandafir si mi-l da mie iar eu ma inrosesc . Continua sa mearga pana la un parau micut ce izvorea dintr-un munte . Cand am vazut am inceput sa ma bucur ca un copil de 5 ani cand si-a primit cadoul de Craciun.Incep sa sar in sus si in jos de fericire . Ma duc mai aproape de parau si bag mana in el din fericire apa era calduta , puteaisa faci o baie in ea.Il observ pe Sasuke ca isi da tricoul jos si pantalonii si intra in apa .Eu cand l-am vazut m-am inrosit deoarece avea pe el doar sortul (pantaloni aceia de facut baie) . Imi zice sa intru si eu iar eu refuz dar tot insista si imi spunea ca nu ma mai iubeste daca nu intrau pana m-am dat batuta . Mi-am dat jos bluza si pantalonii si am intrat repede rusinata. Apa era pna la umeri ceea ce era bine , defapt l amine era pana la umeri , lui Sasuke ii venea pana la piept deorece era mai inalt ca mine cu un cap.Se apropie de mine si incepe sa ma sarute iar eu ii raspund saruturilor bagandumi mana in parul lui negru iar el tinindu-ma lipita de el. Am mai stat acolo o ora si ceva ,jucandune iar dupa ne-am uscat ,ne-am mai cunosut iar dupa m-a condu acasa , a da si mi-a dat numarul lui de telefon si pagina de facebook . Cand ajung acasa ma schimb in pijamale si intru pe facbook si vad ca Sasuke e online . Sasuke : Ce faci iubi? Sakura : Bine iubi tu? Sasuke :Mor !Dupa tine ! Sakura: Esti nebun :) Sasuke:Dupa tine ! Sakura:Oooo!! TE iub!! <3 Sasuke :Si eu pisi ! <3 Sakura: Nu imi mai zice asa Sasuke:Mmm ... sa ma gandesc NU Sakura: Atunci iti zic si eu ursulet Sasuke: Mie imi convine ! Sakura: E na ! Auzi tu nu mi-ai zis nimic despre parintii tai Sasuke: Pai prefer sa nu vorbesc despre asta dar tu esti iubita mea si iti zic tot , deci parintii mei lipsesc de 8 ani , sunt mereu plecati in strainatate si niciodata nu au venit acasa in astia 8 ani , mai vorbesc cu ei dar nu e la fel . Sakura:Lafel si parintii mei dar ei mai trec pe acasa uneori. Sasuke: Deci tu esti singura acasa mai mereu nu? Sakura :Dap .Hai iubi ca m-ai vorbim ma culc . Nb Sasuke:Nb iubi! Am inchis clapeta leptopului si m-am culcat .
PARERI?
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit
RomanceAcest capitol contine scene romantice , nu este preluat de undeva este original scris de mine . Va doresc o lectura placuta . :) Apropo sunt incepatoare .