Ma trezesc din somn , imi fac un dus rapid si racoros apoi ma duc in camera si ma imbrac intro bluza neagra , o jacheta de piele visinie cu strasuri si o pereche de pantaloni cu turul in jos , iar in picioare niste botine albe cu toc cui.Dupa ce m-am imbracat mi-am prajit o felie de paine iar dupa ce am mancato am iesit afara unde in fata casei mele ma astepta Sasuke cu o motocicleta kawasaki ninja verde . A venit spre mine m-a sarutat pe obraz apoi mi-a dat o casca si apoi am plecat. Am ajuns in trei minute la scoala . Acolo sasuke a zis ca mai are ceva traba de facut iar eu ma duc in clasa si ma ajez in banca . O vad pe proasta de Ino cum vine spre mine : -Sakura sa nu te prind ca te mai atingi de SasukiPuki meu ca te fac praf , auzi? -Defapt asculta tu , daca te apropi de Sasuke mai mult de 5 metri ramai fara par in cap!Iar tunci o trag de par si reusesc sa ii zmulg cateva fire dar nici ea nu se lasa mai prezos si ne luam amundoua la bataie .Atunci intra profu in clasa si primim amundoua detentie. Eu suparata ca am primit detentie din cauza ei ii dau un pumn in gura cand nu se uita profu. Atunci ma linistisem si m-am asezat ca o fata cuminte ce nu eram in banca mea . Orele s-au dus ca prin zbor iar domnu diriginte ne anunta ca vom da test la matematica materia mea preferata. Cand ajung acasa , condusa de Sasuke , intru in casa imi scot cartile de romana si incep sa invat la matematica pentru testul care il vom da.
*
Gata am invatat penrtru test . Ma uit la ceas si vad ca e patru asa ca imi pregatesc ceva sa mananc . Ma duc in bucutarie iar acolo omi fac omleta, ma pun la masa si incep sa le mananc.Dupa ce le-am mancat imi spal farfuria si ma duc in sufragerie si ma uit la televizor.Simt ca imi vibreaza ceva in buzunar si vad ca am primit un mesaj de la mama care imi spune ca inainte de craciun cu o saptamana va veni acasa cu niste colegi de munca . Eu bucuroasa ca mama si tata or sa vina incep sa sar in sus si in jos de bucurie sima duc repede la culcare ca ziua sa treaca mai repede.
Imaginea este cu bucataria Sakurei.
CITEȘTI
Iubire fara sfarsit
RomanceAcest capitol contine scene romantice , nu este preluat de undeva este original scris de mine . Va doresc o lectura placuta . :) Apropo sunt incepatoare .