Capitolul 8.

64 1 0
                                    

Ma trezesc somnoroasa si vad ca Sasuke este langa mine , dormea linistit fara nici o treaba.Imi amintesc ce am facut aseara si imi apare un mic zambet pe fata . Imi iau hainele de pe jos si ma imbrac cu ele si ma duc spre casa. Oare s-a protejat?Daca raman insarcinata la 19 ,ce va zice mama oare?Dar cred ca nu a fost atat de uituc incat sa su se protejeze dar in fine . Ajung acasa si ma duc sa fac un dus lung cu multa spuma . Ma dezbrac si umplu cada cu apa si balsam si intru in ea corpul meu ajungand plin de spuma . Dupa ce imi fac baie ma imbrac cu o perche de blugi scurti albastri cu strasuri , o bluza gri cu o curelusa alba la mijloc si o jacheta crem iar in picioare niste tenisi albi. Apoi ma suna Hinata sa iesim la un suc si accept bucuroas. Dupa ce mananc ies din casa si ma intrept catre local unde ma astept Hinata.Ajung acolo unde ma astepta Hinata la o masa din coltul cafenelei. Ma duc acolo unde eama itampina bucuroasa . Ma asej la masa si incepem sa varbim despre chesti dupa ne comandam cate o gogoasa cu vanilie si un suc de portocal . Dupa ce mai vorbim noi putin ne soseste comanda , dupa ce mancam ca duc cu Hinata la ea acasa . Pe drum am mai vorbit ce am mai vorbit si dupa am simtit ca mancarea imi vine inapoi si am vomitat.Nu stiu de ce , dar nu sunt bolnava nici nu am lipsa de calci sau ceva. In fine am crezut ca e asa pe moment si ne-am continuat drumul . Cand am ajuns acasa la Hinata am intrebato cum mai merge cu Naruto. Ea zice ca au mai progresat putin dar na . Mai vorbim ce mai vorbim si mi se face pofta de struguri . Ii zic ca mai vorbimdupa ma duc la magazin si imi cumpar niste struguri iar cand ajung acasa ii spal si ii mananc .Dupa iar vomit ce am mancat si observ ca mi-a intarziat ci**u .Ma duc la farmacie si imi iau un test de sarcina si fug inapoi acasa. Intru in casa si imi fac testu . Astept si astept si astept pana sa apara rezultatul . Doar nu o fi si Sasuke atat de uituc sa fi uitata sa se protejeze . Am primit rezultatul si nu imi vene sa cred ce era in fata mea ...

Pareri??


Iubire fara sfarsitUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum